søndag 17. juni 2012

Deilige Dora fra Greengate!

Endelig ble den min; muggen i serien Dora fra Greengate. 
Er den ikke fin? Den har jeg spart til en stund, så dere kan tro skuffelsen var stor da jeg endelig skulle kjøpe den, og de så var de utsolgt. Typisk min flaks for tiden, ...men for noen dager siden tok jeg igjen turen innom Merethes Atelier; og der stod den. Om den så hadde hatt rosa blinklys på seg, så tror jeg ikke den kunne vært mer synlig der den stod på hyllen ( ihvertfall ikke for meg)..


Den skulle jeg ha, og det var herlig å få den med hjem! Det blir jo så fort til at det er mange andre ting en skal / må prioritere hver måned, men jeg har gått og gledet meg til å få denne hjem; og ta den i bruk.

 

Det å gå og glede seg til noe; det gjør det jo så mye gøyere å få det; og ta det i bruk. Og så er det jo artig at ting kan brukes på forkjelllige måter! Både muggen og koppene bruker jeg til blomster; og koppene kan brukes til krem, syltetøy, kjeks og snop, frukt og nøtter. Egentlig bare fantasien som setter grenser, og det er jo herlig, ikke sant? 


Hvordan bruker dere GreenGate servicedelene deres? Har dere noen artige måter de kan brukes til andre ting, så vil jeg bli veldig glad for alle tips! 

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Gratulerer med ny fin GG mugge!! Lekker!!
Jeg gjør som deg,bruker serviset til blomster,snacks og sånne ting!! :-)
Fin søndagskveld til deg,klm ingrid l

Janne sa...

Til lykke med muggen!:) Dette serviset er jo bare helt nyyydelig! Har ikke alle delene, men det jeg har blir brukt til snop og is eller blomster:)
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

♥ Netta ♥ sa...

Jeg digger dette mønsteret fra GG og synes det er det fineste de har kommet med hittil. Jeg har litt GG, men ikke i dette mønsteret. Herlige bilder hos deg også og lysfatet ditt var kjempefint :-)

Du kan tro vi koste oss i går. Bloggedamer er utrolig hyggelige damer ;-)

Ha en fin uke!

Klem
Netta

mirjamsdrøm sa...

Ååå så herlige bilder!!!
Drømmer meg helt vekk her ;)
Håper vi snart kan ses igjen.
Snart 8 ukers ferie på meg, så da har jeg god tid :)
Ha en fin dag!
Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Ingrid Louise! Ja, er den ikke vakker! Utrolig kreativ de som har tenkt ut dette mønsteret. Merete som eier Meretes Atelier fortalte at deet kommer Dora til høstn i grått/sort, det spennende å se!! Ha en fin dag, klem!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

God morgen, Janne! Is ja....det var jo lurt! En kan jo ha isbiter også i de koppene! Takk for tips! Ha en fin dag! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Netta! SÅ gøy at du likte lysfatt mitt! Det fant jeg i Ålsesund da jeg var på en konferanse i Akuttmedisin med jobben. Fant et treetasjersfat i Stockholm med samme tallerken som lysfatet, så det var jo gøy! Men du, bor du her på sørlandet? Tenkte på jentekvelden din; Joy bor jo her i Arendal, gjør hun ikke det? Ble litt nyskjerrig, jeg nå;) Ha en fin dag! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

God morgen, Mirjam! her er det full rulle vettdu, dagene flyr avsted, men nå har jg også litt over fire uker fri. Herlig. Gøy at du likte bildene! Ha en fin dag, hils dine! Klem

Brunt sukker sa...

HELLE DUSSAN SÅ KOSELIG BLOGG DU HAR !!!HER MÅTTE JEG LEGGE MEG TIL Å FØLLE DEG:))HAR BLADD LITT MEN MÅ TA MEI GOD TID EN ANNE DAG ...KLE FRA ELI:))