tirsdag 5. juni 2012

Boligreportasje fra hjemmet vårt i Fædrelandsvennen i dag!

Våknet med sommerfugler i magen i dag, og hvilepulsen lå ikke akkurat på normalverdier i det jeg åpnet Fædrelandsvennen imorges. I dag er nemlig hjemmet vårt i avisen; i "Hjemme hos" reportasje 


Journalisten og fotografen var her allerede i april, og jeg har hatt litt sommerfugler i magen i tiden etter det. Jeg visste jo ikke helt hvilke bilder de ville bruke, eller hva de ville skrive. Og så betyr jo det også at mine dager som "anonym" interiørblogger og "mamma til tre" er over; men det er greit det også. Det er utrolig spennende og spesielt å se hjemmet sitt på trykk, men jeg er kjempefornøyd med bildene fra huset. Litt synd at det ikke var bilder fra kjøkkenet som er mitt favorittrom, men kanskje finner noen ny lesere veien inn hit, og da får de jo se resten av hjemmet vårt. 

Adressen til bloggen ble feil, men jeg håper de finner bloggen likevel...
Kan tro det var artig å se utrykkene til de to store da de bladde i i avisa imorges og fant sine egne rom! "Sånn rom har jeg også mamma" sa eldstemann, og så ropte mellomsten ut" men mamma, det er jo MITT rom; i avisa"!! Utrolig gøy, de lo og var sååå stolte, og ville ha med avis både på skolen og i barnehagen. Det fikk de lov til, og det var gøy å få så koselig respons der også.

Her er linken til reportasjen; 

"Endelig hjemme"



For meg har alt dette vært en utrolig gøy opplevelse; og jeg føler meg litt heldig som fikk en henvendelse fra en journalist som hadde funnet bloggen min på nettet. Det er ekstra gøy å få en slik oppmerksomhet når det er lagt ned så mange timers jobb i både blogg og hjem! Skulle jeg få en henvndelse igjen; hopper jeg gjerne på, for dette var gøy og gav mersmak! Jeg er både stolt og ydmyk på en gang; og glad, og spent, og gleder meg veldig til alle tilbakemeldingene fra dere!


Nå skal jeg til Fargerike og kjøpe maling; Jotun Sense i fargen "Fabrikk". I dag skal jeg male barnerom;), gleder meg!!
  
Ha en flott dag alle sammen!!!

18 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Hei gratulere med flott innlegg, skjønner godt at man er spent når man ikke vet helt hva som kommer på trykk:-) Sikkert kjempe morro. Du har jo et utrolig vakkert hjem som må være morro å dele med andre :-))

Håper du får masse positive tilbake meldinger.
Kos deg med maling

Klem Anita

My home is my Castle - by Kari sa...

Flott reportasje i Fevennen idag. Moro med så mange bloggere fra sørlandet :)

Klem,Kari

evalevabo sa...

Så läckert. Jätte fina bilder.
Kram Eva

Janne sa...

Næh, såååå gøy!:)
Jeg bare skumleste nettutgaven, men nå skal jeg LESE hva som står:))
Flotte bilder! de måtte jeg se nøye på:)
Ha en fin fin dag!
Klem fra Janne

Kristin sa...

Så nydelig! Du kan virkelig være stolt:) Koselig å se bilde av deg også! Klem Kristin

ingridsboble sa...

Så gøy! Gratulerer med flott oppslag :)

mirjamsdrøm sa...

All grunn til å være stolt!
Dette er jo kjempegøy :)
Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Anita! Tusen takk, det var koselige ord! Setter veldig pris på det, for det er jo veldig spennende å få hjemmet sitt lagt ut sånn i all offentlighet. Men gøy er det jo også da! Ha en fin kveld; klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takkk, Kari! Ja, det syns jeg også er gøy, at det er noen av oss her på sørlandet! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Så koselig, Eva, tusen takk for fine ord! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hehe...ja, det må du vettdu! Veldig spennende dette her, og litt nifst og veldig gøy på en gang. Takk for koselig hilsen; klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takk, Kristin! Ja, det er jo gøy å få ansikt og navn til å henge med, men jeg er mer vant til å stå bak kameraet enn foran, så det er veld noe jeg må bli vant med tenker jeg...Takk for koselig hilsen, det varmer! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Takk for det, Ingrid, ja dette er veldig spennende! Takk for hilsen; ha en fin kveld! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Du er god, Mirjam! Tusen takk for koselig hilsen! Og ja, det er veldig gøy ( og litt nifst), men mest gøy, heldigvis! Klem

Anonym sa...

Ble kjempe fin og koselig artikkel! Hilsen Kristina på jobben;)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Kristina!! Så utrolig gøy at du har vært inne hos meg og sett på bloggen. Det var kjempekoselig! Sissel hang opp reportasjen på tavla på pauserommet, så jeg har fått mange koselige hilsner! Gøy at du likte den;)

Anonym sa...

Så utrolig nydelig hjem du har! Kan godt forstå du er stolt, og dette var en flott reportasje! Kos deg med den, og håper du får mange koselige hilsner! Klem Hanne

Daisys home sa...

Gratulerer med kjempeflott reportasje:)
Så morro å se bilder av det utrolig flotte huset, hjemmet deres.
Har hatt sånne boligbesøk selv og det er alltid utrolig spennende å vente på at det kommer på trykk:)
Nå kan du senke skuldrene og slappe av...for dette var superbra..D;)Du er så flink:)
Klem sissel