fredag 11. mai 2012

Og vinneren ER:

Ja, da håper jeg det er mange spente der ute som venter på at det skal trekkes en vinner!


Det har vært utrolig gøy å se responsen på min give away, og jeg har gledet meg veldig til å se hvem som dro avsted med premien!

Jeg har kost meg med å lese de hyggelige kommentarene fra dere under diverse innlegg, og jeg kjente pulsen slo litt raskere selv også ikveld da jeg foretok trekkningen.

Jeg har jo aldri hatt en Give Away før, så jeg hadde ikke akkurat en fasit å gå etter mht hvordan jeg skulle trekke en vinner.
Så for å gjøre det helt rettferdig, førte jeg alle opp på en liste og plottet tallene inn på Random.org.

Og vinneren ble trukket ved hjelp av random i påsyn av min kjære; 
og det ble.....


Nr 61, som er SISSEL!!


Sissel har ingen blogg, så da blir det heller ikke et vinnerinnlegg her hos meg. Hun trakk 1 lodd, så da er det bevist at en av og til kan ha utrolig flaks!  
( og det skal jeg prøve å huske på neste gang jeg melder meg på give away; for jeg har ofte tenkt at en ikke vinner med bare ett lodd)...


Men uansett; gratulerer masse, håper du blir fornøyd med premien, eller premiene!
Flott om du sender meg en mail på notre_de_maison@yahoo.com, så du kan få premien din tilsendt!


Til alle dere andre; tusen takk for at dere ble med, og jeg lover at det kommer flere give aways fra meg i tida som kommer!


Ha en flott kveld alle sammen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Er det sant. Har jeg virkelig vunnet. Det er jo helt fantastisk, og så overraskende.
Du skal vite at jeg syns du har en flott blogg. Du er faktisk den eneste jeg har lagt meg til som følger av.
Gleder meg til å se dine nye prosjekter.
Kos fra Sissel

Tante Titti sa...

Gratulerer til den heldige vinner!!
Jeg har også min aller første give away gående, så har du lyst å prøve deg med ett lodd, er det bare å kikke innom.
En riktig god helg til deg!!
Titti-klæmm!!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Sissel, ja det er sant. Utrolig nok, og med bare ett lodd. Av og til kan en ha utrolig flaks! Du får premiene i posten! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei tante titti! Joda, jeg har vært inne hos deg og meldt meg på, såfårjg se om jeg er like heldig som sissel og når opp! Har aldri vunnet en GA selv, men man må aldri gi opp;) Ha en fin dag!