tirsdag 8. mai 2012

Og vinneren blir....


Trukket på fredag, som er bare noen få dager unna! 

Så for dere som har lyst til å bli eiere av
 .
et veggord i zink
et "Velkommenskilt"
 og servietter fra Lene Bjerre;
 så er det bare å bli med!

Tusen takk til alle dere som allerede fulgte bloggen min og som har meldt dere på så langt, og til de som har lagt seg som nye følgere:

Hemma hos Ingeborg
Hilde M
Tant Titti
evalevabo
Amimee Lee
Margrethe 
Byfrua
hegevenger
Jannemor
I Det Lille Grå Huset
Fruen på Solhaug
Garden and angels
Heidi.berg
Othilies Gårdshandel
Wenche Jensen
Solveig Marie 
Ingridsboble 
Sissel 

Jeg gleder meg til å se hvem av alle mine herlige følgere som får den fine premien! Jeg håper at det blir 100 følgere til den dagen det det er trekkning, og jeg har en liten tilleggspremie til den som vinner ( så fremt vinneren har egen blogg)...

 Den som vinner vil få et innlegg på bloggen min med omtale, link og bilder fra vinnerens blogg. Så nå håper jeg det er mange som har lyst til å vise bloggen sin litt ekstra frem, og da er jo dette en god mulighet!

Så heng dere på alle der ut i blogglandia....
"den som intet våger...intet vinner"!

Ha en flott dag!

2 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Jeg blir gjerne med, krysser fingre og håper på vinnerlykke. :)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Det er notert!Trekkes ikveld!Klem