tirsdag 1. mai 2012

Min tredje Blog Award; og denne gangen en internasjonal award!

Helt utrolig, men jeg har altså vært så heldig at jeg har fått enda en blogg award! Jeg blir helt ydmyk jeg altså...og for meg er dette veldig, veldig stort. Bare det å vite at det er noen der ute i blogglandia som faktisk liker bloggen min så godt at de gir meg en award for den...det er jo bare til å bli glad av, og kanskje til og med litt stolt? Og det å få en award fra en leser på tvers av landegrensene; det er jo stort i seg selv, ihvertfall for en sindig sørlending som ikke akkurat kan kalle seg erfaren i blogglandia..


Så da kan dere tro jeg ble glad da jeg åpnet bloggen min, 
og fant en hilsen fra 

Eva, med bloggen evalevabo!

Eva har en vakker blogg som er verdt et laaangt besøk. 
Dere vet; den typen blogg som har bilder som gjør at du bare se litt til, og som har den herlige kombinasjonen av designmøbler og ulike tekstiler og duse, deilige, lune farger...
Og så har hun koselige historier fra opplevelser i hverdagen; og det er artig å få med seg!  
En herlig svensk blogg!

Men tilbake til awarden...
Dette er en litt annerledes award. 


 En Liebster Blog  Award er laget for å vise frem blogger som har under 200 følgere. Det synes jeg er flott, for jeg har så mange fine blogger som jeg følger, og som har under 200 følgere, men over 100. Derfor har jeg ikke kunnet gi mine awards til dem før, men nå åpnet det seg en gylden mulighet til å sette litt ekstra pris på disse bloggerne, og på de koselige stundene jeg har hatt / og har inne hos dem.

Dette er en internasjonal award, så jeg har derfor lagt ved den engelske teksten som følger med:

 "In order to accept the award; the recipient will:
Thank the person who gave You the award.
Link back to the persons blog.
Copy and paste the award to your blog.
Present the award to 3 - 5 blogs of 200 followers or less
that you feel deserve this recognition.
Let those blogs know by leaving them a comment".



Jeg velger å gi mine awards til;
Christina, med bloggen Drømmehuset
 Kristin, med bloggen Familiegleder 
Anita, med bloggen Anitas interiørverden  
Vibeke, med bloggen vibekedesign

Ta en titt inn til alle disse flotte bloggene, og kos dere med nydelige bilder, tips og oppussing, maling og planter, og flotte lamper og tekstiler! Nydelige bilder av hus og hjem, av små og store beboere, og koselige historier fra hverdager og fest. Legg bena høyt, ta deg en kopp kaffe, og la deg inspirere. For det blir du; og jeg kan love at det er noe for enhver smak i disse bloggene.

Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

Snedig Snelle sa...

Så flott! Stas med award :-) velfortjent!

Anitas Interiør verden sa...

Hei tusen takk for denne koselige awarden :-) og gratulerer med din.

ha en findag
Klem Anita

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Gratulerer med velfortjent award;)

Ha en fortsatt fin lillelørdag, nyt den!
Snart helg igjen - HERLIG!
KLEM

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takk, så koselig!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Heri Anita! Vel fortjent! Tusen takk for koselig hilsen! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Monica! Så koselig, tusen takk for fin hilsen! Ha en fin kveld du også! Klem

Kristin sa...

Gratulerer med award, og tuuuusen takk for at du vil gi den videre til meg!?! Jeg er målløs...men veldig takknemlig:) Ønsker deg en fin-fin dag! Ta godt vare på den:) Klem

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Gratulere masse til deg;))Og tusen takk for awarden til meg,kjempe koslig!!

Ha en super helg:))Klem Vibeke

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei kristin! Ja, den fortjener du, veldig fin blogg du har, og alltid så koselige hilsner til meg. Takk for gratulasjon, og ha en fin lørdag! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Vibeke! Takk for gratulasjon, og vel fortjent til deg også. Du tar så nydelige bilder, og bloggen din er kjempefin. Kos deg med award. Ha en fin lørdag! Klem