torsdag 10. mai 2012

Deilige Bloomingville!

Ja....da her jeg gjort det igjen jeg altså;). Funnet noe på veien hjem som jeg bare ikke klarte å gå fra. 
Hva skal en kalle dette da? En "shopoholikers bekjennelser" kanskje..? Hehe...neida, så ille er det ikke, selv om min kjære nok synes jeg handler litt mye "nips" av og til. Og han har jo rett også...av og til, men denne lille deiligheten her; den klarte jeg ikke gå fra.


 For...i går ettermiddag på vei hjem fra fagdag, stoppet jeg innom Meny på Saltrød for å handle middag. Aldri vært der før jeg; og skal si jeg har gått glipp av noe! Ikke på Meny altså; men på den utrolig herlige blomsterbutikken med utrolig masse lekkert fra TineK, Bloomingville, masse flotte bøtter og spann i Zink, lysestaker og stettfat, veggklokker....ja, det aller meste. Utrolig nydelig, nesten vanskelig å gå derfra! Butikken er bittebitteliten, men det er så mange flotte detaljer overalt som orkidèer i osteklokker, lys i forskjellige farger, og DEN lysekronen i taket - flere meter høy og bred, og satt sammen av naturmaterialer! Angrer på at jeg ikke tok bilde, men er dere i nærheten så gå inn og se. Kanskje klarer ikke dere heller å gå tomhendte derfra..

Men tilbake til min "fangst"...



Jeg har ønsket meg en fin krukke med lokk til kjeks, som er fin på benken og lett å sette frem hvis det plutselig kommer noen innom på en kaffe eller to. Kan tro jeg ble glad da jeg fant denne fra Bloomingville. Den har jeg sett på mange ganger i Vakre Hjem og Bolig pluss, men ikke funnet i noen butikker. Før nå...! Krukken er ganske stor, jeg har to kjekspakker i den;)



Tror nok en del av de kjeksene forsvinner iløpet av ettermiddagen; vår mellomste lille gutt elsker nemlig sjokoladekjeks! 

I dag er også en annen stor dag for meg som ny blogger; i dag rundet jeg hele 100 følgere; og det er utrolig stort for meg!
Tusen takk til alle dere som har lagt dere til siste dagene!

Minner om at jeg trekker vinneren av min Give Away imorgen kveld! Jeg trekker en vinner etter kl. 21, og legger ut vinner og evt. vinnerinnlegg fortløpende. 

Så for dere som vil være med, så har dere litt tid ennå!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

ingridsboble sa...

Så fin krukke! Og takk for tips om den butikken; får ta en utflukt dit en dag :)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Det var ei kjempefin krukke!:) Skjønner godt at du ikke kunne la den herligheten stå igjen :)

Herlig å ha stående med deilig sjokoladekjeks i :) Det hadde nok ikke vart så lenge her heller ;) Er noen her og (les: alle 4, eller 5 med hunden) som elsker sjokoladekjeks ;)

Kos deg masse med ditt supre kjøp! Og gratulerer så mye med 100 følgere!! Så moro!

Klem og kos Lisa:)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Ingrid! Ja, dit må du ta turen en dag hvis du ikke har vært der! var innom Krøgenes Plantemarked også, de har jo som alltid masse lekkert de også. Det ligger jo rett bortenfor, så ta turen dit også vel! Ha en fin kveld!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Lisa! Vet du, jeg blir alltid så glad for dine hilsner! Du skriver så koselig, tusen takk for fine ord! Du kan tro skojoladekjeksene hadde fått ben å gå på hvis han hadde sett dem, men enn så lenge har han gått rett forbi;). Ha en fin kveld videre; og takk for gratulasjon mht følgere! Klem