søndag 29. april 2012

Sol, og Adorable Dora fra GreenGate

Endelig sol, og endelig kunne jeg ta frem putene og pleddene til utegruppa, og sitte ute og kose meg med en kopp kaffe. Det har jeg gledet meg til hele uka mens regnet har øst ned. 


Denne uken fikk jeg også en koselig sms fra Meretes Atelier om at suppe/dessertbollene i Dora fra GreenGate var kommet! Jeg bestilte disse for en stund tilbake, så gleden var stor da jeg kunne sette dem på plass i glasskapet sammen med alt det andre. Små gleder vet dere...eller små runde gleder i dette tilfellet!

Vi har seks stoler, men den ene bor inne for øyeblikket; ved siden av trommelbordet. Den glemte jeg helt å få ut da jeg tok bilder imorges;)

 Jeg har ventet lenge på disse, for det er tydelig at mange har fått øynene opp for dette vakre servicet! Det som er så fint med GG er jo de endeløse kombinasjonsmulighetene i farge og design, og utvalget er jo helt utrolig! Nå gleder jeg meg til å få den store muggen hjem til oss, og kanskje en middagstallerken eller to til å bruke som fat. Melkeflaskene er jo kjempefine, med kanskje litt lavendel i?


Fikk så lyst til å dekke opp ute for å se hvordan det vil se ut når varmen setter inn og vi kan bruke bordet for fullt. Tenker naboene lurte veldig da jeg begynte å dekke bord rett over kl 8 imorges, men hva gjør ikke en interiørblogger når inspirasjonen kommer...
Jo, da bæres alt inn og ut, og det knipses bilder i fleng; for det må jo bli ihvertfall ett som kan brukes. Noen som kjenner seg igjen...?

Hvis dere kan, så anbefaler jeg dere å ta en tur innom Merete, og kanskje spesielt hvis dere liker GreenGate. Hun har nemlig veldig godt utvalg i både tekstiler og GG, og til uka reiser hun til Danmark for å se den nyeste kolleksjonen! Så hvis dere tar turen innom mot ukesslutt, så får dere kanskje en sniktitt på høstens kolleksjon... 

Det skal jeg, for jeg har hørt saker og ting om akkurat den som gjør at "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves". 

Husk å melde dere på Give Awayen min; trekkning 11/5!

10 kommentarer:

Daisys home sa...

For ei nydelig hagegruppe :)
Disse stolene må være supergode å sitte i:)
Kos deg masse
klem sissel

Ingrid Louise sa...

Så utrolig fint både hagegruppen og GG!!
Deilig å kunne dekke ute etterhvert!!
Og ja...tror nok mine naboer lurer litt innimellom når det knipses i vei av stoler og bord...(i alle mulige vinkler)Hihi!!
Ønsker derg en solfylt uke!!
klm ingrid l

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

God morgen, Sissel! Ja, de stolene kan en sitte godt og lenge i, og jeg gleder meg til vi får tatt dem skikkelig i bruk. En sitter liksom litt bedre i en egen stol. Ha en fin mandag! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

He, ha, de har nok sett litt av hvert de som bor her ja. Det ble med den lille sola igår. Ikke mye vårfølelse her idag, med grått vær og vind. Gå kjeder meg til vi kommer igang med verandaen også, den må nok beises igjen iår. Ha en fin dag! Klem

Man tager hva man haver sa...

Så lekkert. :) Nydelig dekket bord, ønsker meg veldig dette serviset.

Ha en flott ny uke.

Klem fra Kari

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Kari! Ja, GG har utrolig mye fint, og egentlig er ikke servicetilbud så dyrt heller. Det er så koselig å spare opp, og se hvor fint alt passer sammen. Ha en fin dag!

evalevabo sa...

Ser helt under bart ut. Lovely blog.
Du har nåt att hämta hos mig...
Kram Eva

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Oj, så gøy! Kommer ikke inn hos deg, vet du hvorfor? Nå ble jeg kjempespent!! Har du en annen link til bloggen din? Klem

Bjørkli Søndre sa...

De nye hagemøblene dine ble flotte ute på terrassen. Lekkert dekket bord! En herlig årstid!

Kos deg masse og nyt våren!

Tante Titti sa...

Hei hei!!
Snublet over bloggen din og har sett meg litt rundt. Så koselig blogg du har!
Legger meg til som følger og gleder meg til å se mere!!
Fortsatt god helg!
Titti-klæmm!!