fredag 20. april 2012

Blir du med? Give Away!

Da er det endelig min tur til å ha en Give Away, og jeg håper det blir stor respons, og at dere liker de flotte tingene jeg har fått til å gi bort. 

Jeg har nemlig vært så heldig at jeg har fått tre flotte 
premier fra Fargerike Grimstad til å gi bort! 

For de som følger bloggen min; så er det neppe noen overraskelse at nettopp Fargerike er min favorittbutikk. Jeg er nemlig litt utålmodig når jeg først skal i gang med et prosjekt, og da er det utrolig greit å ha maling og interiør som matcher på samme sted. Også er det veldig greit at det er lekebord med lego for de små, siden det jo hender at jeg har èn unge på armen og to rundt bena;). 
Multitasking; gotta love it!

Min Give Away er enkel; alt dere trenger å gjøre er å  
bli følger av bloggen og legge igjen en kommentar; 
så får dere 1 lodd. 

For dere som følger allerede og som ønsker å delta; 
- legg igjen en kommentar. 

Hvis dere også linker til min Give Away i et innlegg på bloggen deres gir det 2 lodd. Bruk gjerne bildet øverst i innlegget.

Trekkning er 11/5, så hiv dere med!

 En heldig vinner vil få dette tilsendt i posten:

Et nydelig veggord i metall; " Home". 

Dette kan festes på en vegg med dobbeltsidig tape, stå på en hylle, på et bord eller henge det på en spiker. Mange bruksområder, og det er bare helt nydelig. Et slikt bor hos meg også, og det henger på veggen i stua. Jeg synes det er nydelig.
Skiltet er 13 x 50 cm.


Den andre tingen dere kan få er et vakkert skilt i metall. Jeg har sett mange "Velkommen" skilt, men ingen akkurat som dette. Det har en patina, og et skimmer i metallet som gjør skiltet spesielt fint synes jeg. Og så er det jo praktisk at det kan henge oppe, på en dør, en krans, en fin stol, eller en gammel metallkleshenger sammen med fine koppehåndklær...kanskje fra Greengate? 
Skiltet er i størrelsen 12 x 32 cm.


Siste tingen er en nydelig pakke servietter fra Lene Bjerre. Jeg synes LB har så mye vakkert, og disse serviettene som er fra den nye kolleksjonen er bare nydelige synes jeg. 



Jeg håper dette faller i smak, og at mange har lyst til å være med på min aller første Give Away. Hvis det blir litt respons så kommer det kanskje en til om ikke så altfor lenge...?

Jeg gleder meg!
Sponset innlegg

63 kommentarer:

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Är jätte gärna med i utlottningen.
Har länkat din tävling i bin blogg.
Önskar dej en skön helg
Kram Erica

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Erica! Så koselig at du vil bli med! Takk for at du linker!

Drømmehuset mitt sa...

Hei jeg er med og tar to lodd. Linker fra bloggen min og følger er jeg fra før:)

God helg til deg:)

Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg er med! 2 lykkelodd :)

mirjamsdrøm sa...

Heisann!!
Jeg vil gjerne være med på Give Away hos deg :)
Prøver å legge til en link hos meg, men får det ikke til.
Tips mottas med takk ;)
Så et lodd til meg foreløpig!
Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Drømmehuset! Så gøy at du er med! God helg til deg også! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

HEisan Marit! Så kjekt at du også vil være med! Lodd notert;) Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Heisan Mirjam! Det letteste er å gjøre sånn: Kopier adressen til mitt innlegg ved å høyreklikke på musen. Så åpner du et innlegg på bloggen din, og når du har skrevet det du vil klikker du på "kobling"i verktøybaren på toppen av innlegget. Så høyreklikker du igjen, og limer inn adressen du kopierte helt i starten. Den limer du inn under " kobling teksten skal vises til". På den måten kan du linke med tekst og ikke full http adresse i teksten. Lykke til! Klem!

Jannemor sa...

Hei
Mitt første besøk på den flotte bloggen din, og eg kjem absolutt tilbake :)
La meg til som følger og blir gjerne med i trekninga di.

Mvh
Jannemor

mormormonashjørne sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen. Har lagt meg til som følger. Så er det bare å krysse fingrene. Utrolig flotte premier.

Ha en fin kveld.

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Jeg vil gjerne være med, er følger fra før, så da blir det 1 lodd:)

Ha en fin helg!
Klem Line E.

hege sa...

hei hei. er ny følger her på bloggen din.gleder meg til å følge deg videre.vil gjerne være med på give awayen din.
tar gjerne 1 lodd.
mvh hege venger

Bjørkli Søndre sa...

Så klart jeg vil være med! Flotte gaver..

Ønsker deg en strålende dag! Alltid hyggelig å kikke innom deg!

Camilla sa...

Kjempefine premier. Jeg vil gjerne være med i trekningen og har lagt meg til som følger. :-)

Ingrid Louise sa...

Heisan!!
Vil selvfølgelig bli med på denne!!
Kjempefine premier!!
Goood helg,klm ingrid l

Anonym sa...

Hei kjære.
Hiver meg på jeg også :)
Veldig glad i bloggen din, titter innom hver dag for å se etter nye innlegg. Du har det så fint! :)

Klem fra Fransi <3

Blåbærtua sa...

Hei:)så flotte premier og så fin blogg du har:)
Tar et lodd eg!
Ein fin søndag til deg:)

Trine sa...

Tusen takk for kjempefin kommentar på innlegget mitt.
Så klart æ hiv mæ med på give away :)
Har lagt mæ til på følgelista di.
Herlig interiørsmak du har :)

Klæm Trine

Byfrua sa...

Fin, fine premier!
Trekker 3 lodd:))

Klem Veronica

Therese sa...

Hei hei til deg og takk for besøk inne hos meg. Det var koselig. Jeg henger meg på og legger meg som følger. Herlig blogg du har. Virkelig en man kan drømme seg bort i. Koselig å følge deg.

Therese.

Mona Christin sa...

Hei.

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Klart jeg vil være med på giveawayen din.

1 lodd på meg.

Klem Mona C

Heims verden sa...

Jeg blir også gjerne med! Så flotte ting, har gått og siklet mye der inne ja, mye flott! Legger meg til som følger og tar 1 lodd:D

Margrethe sa...

jeg er med=)

Solveig Marie sa...

For en nydelig blogg, og en flott giveaway:) Jeg legger meg til som følger og linker også fra bloggen min, så da blir det 3 lodd på meg:)

En nydelig helg til deg! Klem

Aimee Lee sa...

Jeg tar 2 lodd!

Anne Marie sa...

Så fine premier =)
Jeg prøver lykken med 3 lodd.
Bli gjerne med på give away hos meg også =)
♥Anne Marie

Anne Marie sa...

Jeg mener såklart at jeg tar to lodd, jeg leste litt feil ;)
♥Anne Marie

Daisys home sa...

Vil gjerne være med og tar 1 lodd.
Klem sissel

Wenche sa...

Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 3 lodd til meg.

Alexandra sa...

Hej Hej! Självklart vill jag vara med din din fina utlottning! Skulle vara jätte roligt att vinna. Jag tar 2 st lott, tack! Hoppas på tur!
Kram
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Vilka fina priser du lottar ut. jag tar 2 st lotter! Tack för en bra blogg!
Kram
Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Dina sa...

Hei, jeg deltar med 1 lodd :o)
dinkafox@yahoo.com

Kristoffer sa...

Tar 1 lodd :-)
kristoffer.folleso@gmail.com

Inna sa...

Jeg er med! Kun 1 lodd dinakraeva@gmail.com

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Dina, Kristoffer, Inna, kjempekoselig at dere vil være med, men da må dere legge dere som følgere;). Ha en fin kveld!

Tante Titti sa...

Så koselig!!
Jeg er med og tar to lodd, jeg!!
Titti-klæmm!!

Heidi's regnbuedrops sa...

hei hei!
Da slenger jeg på med en kommentar og følger. Og ligger link i sidebaren min ;)
Klem

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med ♥ Følger deg videre og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/05/giveaway-hos-notre-de-maison.html

Krysser fignrene.

Bli gjerne med hos meg om du har lyst!

Klem

Mor Inger`s hus sa...

Så fine gaver.
Jeg er med.
Er allerede liker av bloggen din, og legger ut link hos meg.

Klem

Anne sa...

Her var det mye fint..
Jeg vil gjerne bli med på den koselige giveawayen din.
Klem Anne

Anne sa...

Glemte å si ..
har linket og er følger.
klem Anne

Hemma hos Ingeborg sa...

Oh vilken underbar utlottning. Deltar gärna i den och länkar med bilden från min blogg. Lägger mej även som följare.
-Lotta-

Hemma hos Ingeborg sa...

Med i utlottningen med 3 lotter. Vilka fina gåvor du fått chansen att lotta ut. Hoppas på mängder med tur.
-Lotta-

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Jeg vil veldig gjerne være med på den herlige Giveawayen din :)

Elsker bloggen din, og koser meg hver gang jeg er innom :)

Jeg legger ut en link med bilde inne hos meg :)

Ha en herlig dag og kos deg i sola :)
Klem og kos Lisa :)

Anne-Kari sa...

Ooooh, jeg er gjerne med jeg altså! Men nå har jeg ingen blogg.. Så da blir det vel ett lodd da? Veldig fint "Velkommen"-skilt!

Klem, Anne-Kari

ingridsboble sa...

2 lodd til meg :)
Ganske ny i blogg-verden, så gøy å finne en blogger som er fra sørlandet! Mye fint på siden din :)

Kristin sa...

Jeg vil gjerne være med! Et lodd på meg!

Plosellas sa...

2 lodd på meg da !!!

Nydelig skrift her da :-)

plosella_38@live.com

Marengo sa...

Hei :)
Velger og følge deg videre og krysser fingrene :)

Monica sa...


(⁀`⁀) ☆ Jeg blir med og trekker
.`⋎´☆¸”*°•.☆ 1. Lodd. Jeg følger deg
☆¸.*°•.☆ ☆ videre,har kikket meg
•°*°•.☆ rundt og jeg må få si at jeg liker bloggen din veldig godt :)
Ønsker deg en videre fin uke.. Stor varm hilsen fra Monica Karin
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com

Logika sa...

Veldig inspirerende blogg!
Selv har jeg ikke startet noen blogg, og den hadde nok uansett ikke blitt så fin som din :)

Ett vinnerlodd til meg!

Beate M B sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker ett lodd! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Amaroso sa...

Prøver lykken med et lodd jeg;)

Klem Charlotte!

madebyjulia sa...

Jeg vil gjene ha 1 lodd:)

Tom Kenneth Green sa...

Jeg er med på 1 lodd:D
Håper det holder :D

Ha en fin dag/natt :D

May W sa...

Er med! Følger og kommenterer ;)

Dan-Eirik Hætta sa...

1 lodd...:)

Laila.lovseth sa...

Jeg vil veldig gjerne delta :D
Kjempefin konkurranse!

Laila.lovseth@hotmail.com

Anne Silje sa...

Klart jeg følger!
Du har en nydelig blogg :)

Camilla sa...

Hiver meg så klart med!
Satser på vinnerloddet med et lodd :)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

linnerud sa...

1 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Linda sa...

Åå, jeg slenger meg gladelig med! :) Har lagt meg til som følger :)

Plosellas sa...

3 lodd da :-)

plosella_38@live.com

- siste innspurt da !!!