torsdag 12. april 2012

"If the shoe fits"...

Er det ikke bare helt utrolig....at det er mulig å gå fra å være midt i prosessen med noe helt annet, og likevel nå å fange opp noe i et øyeblikk, innerst i øyekroken, i brøkdelen av et sekund, i det du haster forbi og videre fra den ene tingen til den andre...

...den lille tingen som gjør at du kjenner pulsen stige bare littegrann...og forventningen som ligger i å se bare liiiitt til..

Joda...det er impulskjøp jeg snakker om...
noen som kjenner seg igjen?

Roots "Behind the scene"
 På vei til apoteket i ettermiddag løper jeg ( for det er jo det en gjør med tre unger i bilen som er rimelig overtrøtte og klare for å komme hjem, og en mann som ikke er helt i slaget) forbi alt som heter butikker med stø kurs mot apoteket; og med kølappmaskinen klart i sikte. Ihvertfall i starten....

I det jeg nesten er på plass ser jeg skobutikken...og for noen sko...sukk...
Men, pliktoppfyllende som bare det går turen til apoteket og kølappmaskinen først, men da den frustrerte damen bak disken beklager at farmasøyten er opptatt og resepten må løses ut om 10 min; og som nok hadde ventet seg en sur mine i og med at klokken allerede var langt over jobbslutt, og køen voksende; blir ganske så paff i det jeg smiler bredt, griper lommeboka og tripper glad og fornøyd inn i nabobutikken! 


Og for en butikk....TJOHOOO! Flotte, nydelige sko, og jeg er sååååå fornøyd med de som ble med hjem. Av en eller annen grunn er små tøysko som ikke er stivet av på en eller annen måte ikke bestevenner med mine føtter, men disse her....er bare lekkre. 

Så de fikk bli med hjem. På depositum som det jo så pent heter; eller på permanent besøk som jeg kaller det;). Og det gikk fint med mann og barn også, just in case anyone wondered...;)


Kanskje det er flere enn meg som av og til, en sjelden gang innimellom, men egentlig ganske ofte kanskje....hvis-jeg-tenker-meg-om handler litt spontant?

For det er vel ikke helt uten grunn at det heter : 
"if the shoe fits, - wear it"...?!

Ha en fin kveld alle sammen, her har roen senket seg...
Kan forresten fortelle at det snart blir give away på bloggen min...og den er flott kan dere tro! Så det er bare å følge med...

11 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Wow, multitasking! :)
Du er god!
Skoene er superfine, men jeg må nok holde meg til flate såler med den lille søte mannen min ;)
God helg!
Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hehe...joda, jeg har mange års erfaring med det vettdu; både fra jobb og med tre små gutter;). Her har jeg jo litt å gå på, mi kjære er jo godt høyere enn meg. Ha en fin kveld, og takk for veldig koselig sms isted, setter stor pris på det! Klem

Krossmyra sa...

Hehe, det var liksom bare meningen at du skulle ha dem;)
Kjempefine!

Klem Monica

Lisa ~ Litt Slitt og Litt Hvitt sa...

Så herlige sko! :) Kilehæler er såå fint!

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver ja ;) Finner alltid en veldig god unnskyldning der og da for at jeg bare "må" ha litt nye klær eller en ny parfyme..eller en ny nips..eller naps..eller... ;)

Men da blir jeg jo så blid og glad og, så sånt sett kommer det noe godt ut av det for alle, ikke sant ;)

Klem Lisa:)

Black Feathers sa...

Lekre sko. Jammen flaks at det tok litt tid på apoteket, slik at impulskjøpet kunne skje. Lykke ligger i de små ting.

Ha en fin kveld ;)

Vårt Hus sa...

Kule sko! Jepp, jeg kjenner meg igjen. Jeg tror nok at minst 60 % av innkjøpene mine er på impuls. Men shit au, noe morro må man jo ha :))
Ha en super flott helg

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takk, Monica, srtig at du likte skoene! Jeg har brukt dem i dag, og det er som å gå på luft. Herlig! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hehe...godt det ikke bare er meg; Lisa! Tror kanskje det er ganske så mange der ute som impulshandler av og til! Det er jammen ikke lett å bare gå fra det som en har kjempelyst på! Ha en fin dag! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei og velkommen til bloggen min, "Black Feathers"! Alltid like gøy når det kommer innom noen jeg ikke har møtt her før. Håper du kommer snart tilbake! Det er helt sant; det skal ikke så mye til " to make my day"! Ha en fin dag videre, klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei "Vårt Hus"! Så koselig at du la igjen en hilsen! Hehe...tror kaaaanskje jeg også er i nærheten av den prosenten der ja....Deet er jo SÅ gøy å komme over noe som vil bli bare helt perfekt, og så få det hjem og se at det stemmer! Utrolig mye hygge og kos en kan finne i det altså...Godt vi er flere om samme tanke! Ha en fin dag, klem

Alt for kropp og sjel sa...

Hei
Jeg har sendt deg en bloggaward.
Jeg syns du har en kjempeflott blogg, tar nydelige bilder og er veldig kreativ. Det er en glede å stikke immom bloggen din.
Klem fra Linda