lørdag 14. april 2012

Enda en Award; og nesten 30.000 visninger av bloggen!

Oj! Kan tro jeg ble glad da jeg åpnet bloggen i dag, og fant min andre bloggaward! Det å få en award er noe jeg setter utrolig stor pris på. Det blir jo en del timer en bruker på bloggen i løpet av en uke; og det å da få en så koselig hilsen fra andre på den jobben en gjør; ja det betyr utrolig mye for meg.



Sendte meg en utrolig koselig hilsen på bloggen min imorges; 
"Jeg har sendt deg en bloggaward.
Jeg syns du har en kjempeflott blogg, tar nydelige bilder og er veldig kreativ. Det er en glede å stikke immom bloggen din.Klem fra Linda"

Må jo bare smile av slike fine ord! Ta dere en tur innom Linda, hun har en flott blogg, og ta gjerne med deg kaffekoppen. For jeg kan love at du blir der litt når du først har "banket "på;). jeg er jo så heldig at det bare er noen få dager siden siste Award, og den hadde samme spørsmål som denne. Så da blir det litt av det samme, og litt nytt:)! 

Og gjett om jeg ble overrasket da jeg så at jeg om ikke lenge runder hele 30.000 visninger av bloggen!! Da blir det Give away...og den er kjempefin! Så det er bare å legge seg som følger og følge med;)!

Men tilbake til Awarden. Med den kommer fem spørsmål; og så får jeg gleden av å gi denne videre til fem andre blogger, som alle må ha  under hundre følgere; og som jeg liker spesielt godt! Husk også 
å linke til den som gir Awarden;). Jeg har linket til alle bloggene i overskriftene, så det er bare å klikke seg videre innover...



Hvorfor begynte du å blogge?
 Hjemme hos meg er både kurver og esker fulle av Vakre Hjem, Boligpluss, Bolig 123 og de fleste andre interiørblader på markedet. Jeg elsker interiør, og synes det er spennende å skape og lage, pusse opp og gjøre noe nytt. Bruke ting om igjen, og tilføre nye elementer som passer inn til det jeg har og som skaper en helhet. Det er gøy; og veldig inspirerende å blogge om alt dette; og se bilder og få tips fra alle de flotte bloggene som finnes!


Hvilke blogger følger du? 
 Jeg er vel ikke akkurat det en kan kalle en minimalist;), samtidig som jeg liker å lese om andre stilarter enn den jeg selv følger. De bloggene som best fanger min interresse; er de som har en blanding av industristil, klassisk stil, og litt snev av landliv. Blogger med oppussingsprosjekter; DIY og gode tips; de rangerer høyt på mine lister!  Og så følger jeg spesielt med på de som legger seg som følger av min blogg, og de som legger igjen hilsner hos meg.


Favorittfarge?
 Jeg er glad i de duse fargene, som harmonerer med hverandre. Liker godt den nøytrale delen av paletten som brunt, sort, grått, og hvitt i alle varianter og nyanser, og bruker heller andre farger som innslag i interiøret; som f.eks i blomster, lys osv. En ny favoritt er "Fabrikk", som er en dus, blågrå farge som jeg har malt med på gutterommet.

Favoritt film?
 Det er vanskelig å velge, men jeg er nok litt svak for "Den grønne mil", og hvem kan motstå Johnny Depp i "Pirates of the Caribbean"...? Ellers liker jeg veldig godt filmer med litt grøss og gru, spenning og action, eller drama, eller komedie...Egentlig litt av alt når jeg tenker meg om.

Hvilket land drømmer du om å besøke?
Italia....Roma, Firenze, men mest av alt; Venezia.....
Men jeg sier ikke nei til Frankrike, Paris....den franske riviera...
Egentlig er det bare å gi meg en billett til anywhere...passet er klart!

  Jeg vil gi mine Awards til:

Ingrid Louise med bloggen " Lady Louise" 
Dette er en utrolig koselig og flott blogg. En blogg av den typen som gjør at skuldrene senker seg, pulsen faller et par slag, og en bare sitter og nyter. Ta en titt, det er verdt mer enn ett besøk...


Ida, med bloggen "I mitt lille hus"
Ida har en kjempekoselig blogg med mange historier om små og store opplevelser og øyeblikk i hverdagen. Flotte bilder, og nydelige påskeegg...og sjekk ut den nyyyydelige lampen over spisestuebordet...ta en titt!


Mirjam; med bloggen "Mirjamsdrom"
En blogg med mange flotte DIY prosjekter, og koselige hverdagshistorier. Gode tips om gjenbruk, og flotte, stemningsfulle bilder! Ta med deg kaffekoppen og beregn goood tid... 

Denne bloggen er ganske ny, og jeg fant den gjennom "Urørt" på NiB. Flotte bilder, nydelige farger i interiør og på vegger, og krydret med spennende detaljer som tapet og tekstiler. Nydelig blogg, som fortjener et besøk!


Denne bloggen er også ny, også den fant jeg gjennom "Urørt" på NiB. Så utrolig gøy å komme over blogger med så lekre bilder, og detaljer! Bilder som gjør at du blir "fanget " i øyeblikket, og bare må se litt mer før du går videre til neste blogg. Herlig at slike utfordringer faktisk virker, og bringer fokus på alle de flotte bloggene som enda ikke har blitt oppdaget.


På tampen vil jeg ønske Hilde velkommen som følger av bloggen min! Håper du vil trives her hos meg, og kommer ofte tilbake!


Ha en flott lørdag alle sammen!!

19 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Grattis med award, er helt enig med henne du fikk den av, du har en flott blogg. :) Veldig kjekt med positive tilbakemeldinger, det gjør bloggelivet litt mer givende.

Ha en flott helg.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med ny award og med nesten 30.000 besøk.
Ha en kjempe fin helg
klem

Ingrid Louise sa...

Tuusen takk skjønne du!!
Vakre ord å ta med meg på min vei!!
Fiiin lørdag til deg,klm ingrid l
P.S Vel fortjent award,og gratulerer med store tall!! :-)

Alt for kropp og sjel sa...

Tusen takk for kjempefine ord :)
..og oj oj oj så flink du er. Det innlegget ditt om awarden var utrolig bra, må bare gjenta meg selv: du er råflink :)
Klem fra Linda

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Kari! Tusen takk for koselig hilsen, det setter jeg veldig pris på! Ha en fin kveld videre, klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takk, Eva Elisabeth!Håper du også får en flott helg! Her er deet duket for fred og ro, og forhåpentlig et krafttak i hagen imorgen. Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Vel fortjent, Ingrid Louise! Jeg hadde planen klar hvis jeg var så heldig å få en award til, at der skulle du være førstemann ut! Du har en flott blogg som jeg koser meg med, og jeg er så glad for alle de fine kommentarene dine! Ha en flott helg, klem!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takk, Linda! Det var utrolig koselig å høre! Blir kjempeglad når jeg får så hyggelige hilsener!Blir spennende å se når Give awayen kommer til uka, og når boligreportasjen kommer i Fædrelandsvennen! Er kjempespent på alle tilbakemeldinger....;) Ha en flott helg videre, og takk igjen for flotte ord. Klem

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Så gøy med så mange besøkende på bloggen ;)
Jeg må jo bare si tusen takk for blogg awarden, og dine fine ord!
Må vel se om jeg kan finne noen fine å gi den videre til ;)
Lørdagsklem fra meg

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Gratulerer sååå mye med ny award! :) Og med 30 000 besøkende!
Du har en herlig blogg som er en fryd å titte innom :)

Ha en fin fin kveld :)
Klem Lisa:)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Mirjam! Ja, det er utrolig gøy, og veldig spenennde! Faktisk blir en jo nesten litt ydmyk, tenk at noen ahr faktisk vært inne på min blogg over 30.000 ganger...Dèt er stort for meg det der altså! Gleder meg til å se hvem du deler awarden ut til; alltid like gøy å bli kjent med nye blogger! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takk, Lisa, for alltid like koselige hilsener og ord. Setter så pris på det altså; blir skikkelig glad! Ha en super kveld videre, klem!

♥ Netta ♥ sa...

Gratulerer med 30.000 visninger - så flott og grattis med flott award. Det er så koselig at noen setter pris på bloggen man lager.

Når det gjelder vinnerlykke på giveaway så er det bare å fortsette å være med, det er eneste måten å vinne på ;-)

Ønsker deg en deilig søndag!

Klem
Netta

Janne sa...

Grattis med award!!
Og tuuusen tuusen takk for kommentar hos meg!:)

Etter jeg lagde bildene idag slo tanken meg om å kansje starte med litt salg av slike...tenke tenke:o)

Stoltrykkene har jeg laget i PhotoScape og printet ut på strykepapir for lyse stoffer..
- om det var noe annet du tenkte på ang. strykemerker kan du sende meg en mail:)

Ha en fin fin søndagskveld og fin kommende uke!
Klem fra Janne

Veronica sa...

Heisann!
Så gøy å lese om hvorfor du blogger og veldig stas at du har fått award.
Legger meg som følger, jeg, så får du en til på følgerlista di.
Du er god til å legge igjen spor etter deg =)
Ha en fin kveld.
klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Janne! hehe...bare å gi meg en god pris, så blir vi nok enige;). Du bor ikke lengre fra meg enn at vi kunne møtes og se de flotte bildene dine. Er så imponert over hvor kreativ du er! Takk for kjempekoselig hilsen! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Tusen takk for koselig hilsen, Veronica! Setter stor pris på alle de fine ordene. Ha en fin kveld du også. Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Netta! Hehe...ja, du har nok rett idet ja. Må nok bare fortsette ja, altfor mange flotte given aways der ute;). Du får hive deg på min også, den kommet snart. Takk for koselige ord, setter veldig pris på det! Klem

Hespe sa...

Hei - gratulerer med awarden og gratulerer med 30 000 besøk - gøy!!!!!

Ønsker deg en finfin uke!

Klem fra Hildegunn