søndag 4. mars 2012

Nattevaktshelg; snø og GreenGate

God ettermiddag alle sammen!

Først og fremst velkommen til mine nye følgere;

Nostalgi i nr 9
Vårt Hus
I mitt hjerterom
Bjørkli Søndre 
Ericas Vita Drømmar

Håper dere vil trives her, og jeg er veldig glad for å ha så mange flotte følgere av bloggen!

Denne helgen har jeg jobbet netter; og det er jammen ikke like lett å få sovet nok med tre viltre gutter hjemme i alderen 15 mnd, 6 og 8 år. Men, koselig er det med helg likevel. I dag kom snøen (!) tilbake; og det var nesten en liten nedtur da vi har hatt opp mot 18 varmegrader tidligere denne uka og masse sol. Håper det forsvinner fort igjen...

Til uka blir det den årlige turen til luksushytta på Gautefall med jobben; jeg gleder meg veldig til noen koselige og rolige dager på hytta med gode kolleger og venner! ( og ikke minst til å sove natta gjennom...og kunne sove så lenge jeg bare kan...) Luksus i seg selv for en jobbende trebarnsmamma.

Dora white, Naomi Beige og Spot beige

Tenkte jeg ville vise dere litt av GreenGate servicet mitt i dag; og den nye fløtemuggen som ble med hjem for en liten stund siden! Servietter i Naomi fra GreenGate har også blitt med hjem. Serviettene i Dora er fine; men skulle ønske de var i hvitt, og ikke i beige. Litt mørke kanskje?

 Kurv fra Riviera Maison, oljelampe og oliventre fra Fargerike

Nå ønsker jeg meg flere slike boller/skåler; og den store muggen i Dora. Den er jo bare utrolig vakker...Med GreenGate er det jo ikke vanskelig å finne noe å ønske seg, men det å begrense seg kan jo være en aldri så liten utfordring...? Bare tekstilene er jo utrolig flotte... Var innom Merethes Atelje igjen for noen dager siden, og nå hadde det kommet så mange fine tekstiler... Forkleet er jo bare nydelig da..spesielt det hvite. Jaja...det er jo lov å drømme, ikke sant? Og å ha milelange ønskelister skader jo heller ikke;)


Ha en flott søndag videre alle sammen, og takk for alle koselige kommentarer! Er det noe dere lurer på; eller noe dere vil lese mer om/se; så bare legg igjen en liten hilsen!

13 kommentarer:

Nennes sa...

Så flotte bilder :)

Ja mars kan være stri...
Er vel ikke helt vår enda!

ha en flott søndagskveld!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Nennes! Takk for koselig hilsen! Ja, mars kan by litt av hvert, men nå var det jo begynt å spire i bed og krukker, og det var jo så deilig med vårstemning... jaja...den som venter på noe godt;)Ha en fin kveld du også!

Sukkertøy for øyet sa...

Hei og hopp!!
...bare innom for å takke for fantastisk kommentar på bloggen min!!
Så stas at du liker Sukkertøy for øyet :)

..Igår satt Wilma og jeg på verandaen i solveggen og koooosa oss, idag...Snødde det!!
Typisk Mars.. *ler*

Ønsker deg og dine en nydelig søndagskveld :)

Klem Ida Susanne

Ingrid Louise sa...

Samler på samme serier i GG vi!!
De er nydelig vakre altså!! ;-)
God søndagskveld til deg!!
klm ingrid l

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Ida Susanne! Takk for koselig hilsen her hos meg! ja, er det ikke utrolig? Tidligere denne uka satt jeg og en venninne og drakk kako på verandaen; og ungene løp uten uttertøy og jakke og vi snakket om å plante ut snart...og så er alt hvitt da jeg våkner etter nattevakt. Håper det er borte imorra;) Ha en fin kveld videre! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Ingrid Louise! Så artig! Husker du sa at du likte dora, og det er jo kjempegøy at vi samler på samme! Gleder meg til å se din samling! det er jo sååå mye å velge i, både teksiler og ting og tang, og jeg tror deet kommer mer Dora etterhvert som det blir mer populært. Her hos oss er nesten alle butikker tomme allerede. Ha en fin kveld, nå er det natta for meg, må snu døgnet igjen;) Klem

Kristin sa...

Nydelige bilder av nydelig servise:) Jeg har nemlig den samme kombinasjonen! Snø nå?!? Jeg tror jeg hadde gått inn i en depresjon hvis det hadde kommet snø nå altså- er så klar for sol og varme! Fin uke til deg:) Hørtes nydelig ut med hyttetur!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Kristin! Så vittig;)! Gøy at vi samler på samme. Jeg tror de mønstrene kommer til å være populære lenge, for de er de mest tidløse av alle mønstrene til GG, i tillegg til at de er klassiske; lette å kombinere. Snøen forsvant like fort som den kom heldigvis; men det var ikke så langt unna depresjon nei..hehe..la meg til å sove når det var grønt ute, og våknet til hvitt... Nå spøker det for hytteturen også; da mannen min er blitt syk. jaja...kan ikke styre slike ting. Kanskje jeg tar en shoppingtur imorgen istedet da...hvis det ikke blir rødvin i boblebadet på Gautefall. Ha en fin kveld;)

Line Elisabeth sa...

Åhh så nydelige bilder!
Dora er blitt min nye favoritt i GG det er helt klart:)
Ikke lett å beherske seg når det gjelder GG nei;)

Ha en fin tirsdag!
Klem Line E.

Frøken Andersen sa...

Her var det mye koselig å se på =)
Takk for hyggelig kommentar inne hos meg...de små skuffene på skatollet er rett og slett tapetsert! Så mønsteret du ser er bare en tapetrest ;)
Velkommen som følger =)
Klem Line

Grønsdal Gård sa...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her hos deg, og som alltid er det like inspirerende og flott hos deg :) Badet ditt er rålekkert! *drømmer om nytt bad*
Håper du ellers har det bra! Klemmer fra Grønsdalsbondekjerringa :)

Man tager hva man haver sa...

Jaaaa dette var lekkert, akkurat som jeg kunne tenkt meg. Det er bare til å begynne å samle.:) Kan jeg låne et bilde av deg til inspirasjon???

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei! Det går fint, det er bare å låne; men det er kjempefint hvis du linker tilbake til meg i innlegget ditt. Jeg var innom Margrethes Atelje i dag; og nå har de nydelige forkleene og putene i dora kommet inn. Sååååå nydelige... Gleder meg til resten;) Klem