fredag 10. februar 2012

Wallsticker til gutterommet!

Det er jo ikke så lenge siden vi pusset opp gutterommet til eldstemann, og selv om vi fortsatt er veldig fornøyd med rommet, så er det èn vegg som jeg synes har vært litt tom.....

Det har ikke vært så lett å finne ut hva som manglet, eller hva jeg skulle sette/henge der; men så kom jeg over en flott wallsticker som fikk plass på veggen! Dette er jo et gutterom til en stor skolegutt på 8 år, og da skal det jo ikke være hverken søtt eller barnslig, så hva velger en da...


Jo...

.....jeg valgte et en wallsticker av et tre i sort, med mange fugler på. Jeg synes det ble ganske stilig over den sorte expedit hyllen, og når den sorte sekkestolen kommer på plass under, 
blir det ekstra fint.


Treet passer fint inn sammen med lampene i stål, 
samtidig som det er røfft nok til å kunne være på et gutterom.


Wallstickeren var todelt og veldig lett å feste. Alle fuglene i luften og på bakken er løse, så de kan jo festes som en vil. Wallstickeren fant jeg på Kulør her i byen. Jeg festet den rett over hyllen, så hyllen blir "bakken" for treet. 

Jeg er veldig glad i wallstickere, de er supre til å få en ellers kjedelig vegg til å bli røff og stilig! 

Hva synes dere?

7 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Jeg synes det ser veldig fint ut! Artig å se noe annet enn hva som kanskje er typisk på gutterom, men synes så absolutt det fungerer. :-)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Anette! Så koselig at du fant veien inn hit til meg! Ja, dette er nok ikke så vanlig å ha på et gutterom, men jeg synes også det fungerer fint, og at det er stilig! Artig at du likte det, alltid gøy å få andres synspunkter også. Ha en fin dag!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig stilig det ble... Lekkert!
Ha en fin helg
klem

Anonym sa...

Dette var en av de vakreste wallsticere jeg har sett faktisk. SLIKE vil JEG ha. (når jeg blir like kreativ og tiltakslysten som deg. DU er et forbilde der.)
Hvor kjøpte du de?
Du lager det så vakkert. Håper barna og mannen din vet hvor heldige de er som har en kvinne i sitt liv som står på for å gjøre Hjemmet til ikke bare varmt og trygt, men også fantastisk å se på. Tipper alle fruene i gata di er misunnelige jah. (for det er jeg, og jeg bor ikke i nærheten engang :P )

Klem, Frans.

PS jeg er sikker på du blir berømt av bloggen din en dag, for din smak er genuin! Keep up the good work! ;)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Eva Elisabeth! Så artig at du likte den! Koselig å høre. Ha en fin helg du også! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Fran! Du, nå ble jeg helt rørt her jeg altså. Dette var en utrolig koselig hilsen, og så fine ord! Tusen takk, og kjempekoselig å høre at du liker hjemmet og de tingene jeg styrer med. Jeg er veldig glad i å pynte og holde på med små og store prosjekter, og koser meg veldig med det. Da er det jo ekstra koselig å høre at andre også liker det de ser. Ha en fin kveld, og takk igjen for koselige ord:)!Klem

Nostalgi i nr. 9 sa...

Det var et spesiellt og tøfft bord, så kreativ du er.
Ønsker deg en fin helg :-) Anita