tirsdag 7. februar 2012

Våren bringer med seg de rareste lyster...

Her hos oss er det den evige trangen til noe nytt, til forandring. Til nye farger, ny dekor, til å male og skape noe nytt, og ikke minst; til nye blomster. Men...blomstene må jo stå i noe da.  Jeg har ikke kjøpt nye blomsterpotter etter at vi malte stua, så alle blomsterpottene vi hadde var beige. Ikke akkurat det vakreste mot grått, men jeg hadde ikke funnet noen grå eller hvite som jeg likte. 


Men det var før jeg tok turen innom Fargerike.... De hadde fått inn de fiiineste nye blomsterpottene i grått stengods.Tunge er de også, og med bokstaver presset inn i pottene. Jeg kunne ikke stå imot jeg altså, så nå står det fem nye blomsterpotter i vinduene våre. 
Er de ikke fine? De hadde et svært fat i samme, mon tro om ikke det også må få ny adresse snart..?


Og for dere som bor i området her, så anbefaler jeg dere en tur på Fargerike. De har fått inn det vakreste (!!!) fugleburet fra Lene Bjerre! Det kommer i to størrelser, og jeg ønsker,ønsker, ønsker meg det stoooore.....

Bildet er tatt i dag altså..jeg har bare glemt å snu på kalenderen;)

Ellers må dere følge med på bloggen fremover! Akkurat nå står alt jeg trenger til å lage dèt stilige pallebordet midt i gangen, og ikveld går jeg igang! Jeg var og handlet maling og teip i dag...for jeg skal nemlig lage et helt spesielt mønster..

Pallebordet er til gutterommet;
og kanskje dere kan gjette mønsteret?

Følg med; innlegg kommer!

4 kommentarer:

Trine sa...

Stilig! Jeg liker den litt robuste stilen din:-) til våren skal stua males og bli mer nøytral (nå er den mørk beige) da blir det nok litt enklere å kombinere farger og stil:-)

Lykke til med bordet! Jeg gleder meg:-)

Anonym sa...

NYYYYDELIGE potter!

Så må jeg mase biiittelitt om større bilder igjen, haha. Forrige innlegg var så perfekt, for bildene fylte ut til kanten:D Vakre ting er flott å få sett størst mulig... (Evt jeg begynner å bli gammel og ser dårlig da .... hø hø...)

Uansett, vakkert som alltid hos deg.
Klem, Frans ;)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Trine! Gleder meg til å se når du maler stuen din; håper du legger ut bilder! Koselig at du likte blomsterpottene;) Pallebordet er i full produksjon, men det tar tid skal det bli fint! Ha en fin dag!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Fran! Nå har jeg endret de som jeg kunne endre, så nå håper jeg det er bedre!Kjempekoselig at du likte pottene, og jeg er så glad for alle de koselige tilbakemeldingen dine. Ha en fin dag! Klem