onsdag 15. februar 2012

Morsdagsgave og GreenGate

Jeg håper dere alle sammen har hatt en flott morsdag og valentines! 

Her ble morsdagen feiret med jobb, og valtentines er utsatt til helgen da jeg jobber nattevakter denne uken. Men det er jo utrolig koselig å ha noe å glede seg til! 

Tallerken i Dora white og Naomi beige, skål i Dora white, sukkerkopp  i Spot beige

Og apropos det å kose seg.....
Jeg må bare få sagt hvor glad jeg er for alle de koselige tilbakemeldingene jeg har fått på bloggen min de siste dagene! Da jeg laget Notre de Maison i august i fjor hadde jeg aldri trodd at bloggen ville få en slik respons, og det at hele 83 personer besøkte meg på en gang igår, og at jeg har rundet 18000 visninger...det er helt utrolig og veldig, veldig gøy! Jeg setter så stor pris på alle som tar turen innom, og spesielt på mine flotte og koselige følgere! Jeg har til og med vært så heldig å få noen nye siste døgn, og det er jo helt utrolig koselig! Et stort velkommen til alle nye! Det er så gøy at dere følger med meg alle sammen, og jeg koser meg med å lese alle de fine tilbakemeldingene fra dere! 
  
Skål i Dora white

Jeg håper dere også fikk litt ekstra kos og oppmerksomhet på disse to dagene. Det blir jo fort slik at dagene koker vekk i hverdagsmas og skole/bhg/jobb, og kanskje blir det ikke så mange anledninger som en skulle ønske til mammakos, eller kjærestetid.

Sukkerkopp og skje i Spot Beige

Jeg var så utrolig heldig å få en flott gave fra min kjære mann og våre tre gutter på morsdagen! Jeg samler jo på GreenGate; og jeg var så glad da jeg fikk litt flere ting i denne serien. Jeg er kanskje ikke alene om å synes at sukkerposen ikke akkurat er vakker...? Denne sukkerkoppen i Spot Beige derimot, er en fryd for øyet!


Nå er det snart kjøttkakemiddag, og så skal jeg prøve å sove litt før nattevakt i natt. Håper dere får en flott ettermiddag! Her skinner sola og det er hele 6 varmegrader!

11 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Fiine GG!!
Gratulerer med nytt!!
Ble litt til samlingen min også på morsdagen!!
Fin dag til deg!!
klm ingrid l

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei! Tusen takk, det var koselig! Fikk du dora som du ønsket deg? Husker du nevnte det på bloggen din engang. Håper du hadde en fin dag! Klem

Kristin sa...

Så flott at du blir satt pris på!! Greengate er bare så fint! Tror jammen meg vi har de samme mønstrene. Jeg er bare i den spede begynnelsen på samlingen min, men synes det er helt nydelig:)Fin kveld til deg!

mirjamsdrøm sa...

Fine gaver fra alle dine flotte gutter :)
Ha en fin nattevaktsuke, så håper jeg vi snart får tid til å treffes!
Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Kristin! Ja, er de ikke nydelige? Jeg synes GG har så mange fine mønstre, men da det kom til å begynne å samle på en type selv; så ble det den litt "klassiske" typen som er mer nøytral, og som jeg nok kommer til å være glad i lenge. En legger jo litt penger i dette, så da er det jo greit å ikke bytte ut om et år eller to;) Håper du får en fin kveld videre, takk for koselig hilsen! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Heisan Mirjam! Ja, du vet...netter tar liksom piffen av hele uka. Fredag skal jeg undervise hele dagen, og så er det helg igjen! jeg synes ukene består av mandag og fredag, og dagene går fortere enn jeg kan telle. Nydelige roser du fikk av din kjære, kos deg med dem! Vi snakkes, og jeg håper også vi treffes snart. Ikke glemt middagsinvitasjonen;)! Klem

Janne sa...

Hei å tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
Wow, så heldig du er da...det var helt nydelig!!

Det pallebordet du har laget er det fineste jeg noen gang har sett!!
Skikkelig rååstilig!!

Kreativ og koselig blogg også, så her har du en følger til:)

Ønsker deg en fin natt på jobb:)
Klem fra Janne

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Janne! Så koselig at du vil følge med, nå ble jeg glad! Veldig kjekt at du liker bloggen og pallebordet! Det var litt jobb, men samtidig utrolig artig! Takk for koselig hilsen! Klem

Veronica sa...

Elsker GG og de nye koppene er så nydelige. Superfine bilder du tar.
Har tittet meg rundt på bloggen og er riktig imponert over din kreativitet. Pallebordet er utrolig fint!
Jeg vil gjerne følge deg videre også.
klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Veronica! Så gøy at du vil bli med videre! Jeg blir så glad for nye følgere! Kjempekoselig at du liker det du ser på bloggen min. Det er gøy å lage noe, og finne ut av måter å gjøre ting på etterhvert som en holder på! Koselig at du liker bildene jeg tar også, jeg er jo fortsatt ny i blogglandia, så sånne tilbakemeldinger er ekstra gøye! Ha en fin kveld! Klem

Hespe sa...

Jeg elsker også GG, og har en del selv! Men, dukker stadig opp nye, flotte ting, så nå har jeg nok en gang litt på ønskelisten...;)

Ønsker deg en flotters kveld videre og god helg når den kommer :)

Klem fra Hildegunnn