tirsdag 21. februar 2012

Forandring fryder; også i stua!

Joda, jeg er igang igjen, men ikke med noen maleprosjekt eller andre ting; ikke denne uken. Dagene som kommer er fyllt opp med burdager og feiringer, og litt jobb; og da er det ikke det samme å male når en ikke har tiden til å fullføre jobben. Jeg liker ikke gå fra ting halvveis ferdig; så begynner jeg på noe - da skal det avsluttes også!

Så i dag har jeg bare ryddet og ordnet litt hjemme, og ommøblert litt i stua...igjen... Jeg hadde et par wallstickers til overs også fra prosjekt europall bord; så de fikk komme inn i stua. Et par bilder byttet plass; og litt annet smånips. Forandring fryder; selv om det ikke er så store biten!


Sort er egentlig ganske vakkert mot grått og hvitt. Wallstickers er geniale; det er jo bare få flytte og bytte, og veggen får et nytt utrykk i en fei!


Til slutt må jeg bare vise dette bildet også! Sola skinner fra skyfri himmel her i dag, og da ettermiddagssola kom frem i det jeg knipset bilder like ved siden av; så kommer det et bilde av det også. Deilig at vi nå er mer på plussiden temperaturmessig; og det er deilig å se snøen smelte! Jeg er nok mer vår; sommer, høstmenneske jeg altså...Vinteren er deilig den, i moderate doser;). Nå lengter jeg etter tulipaner, snøklokker, grønn plen, sette ut hagemøbler og kose oss. Ny paviljong må vi også få oss i år, det blir artig! 


Takk...
for alle koselige kommentarer og hilsner som jeg har fått på bloggen de siste dagene! Jeg blir så glad for dem alle sammen!
 
Ha en fin kveld alle sammen!

6 kommentarer:

Huset på Grønnmyra sa...

Nydelig blogg du har.
Likte grå fargen på veggen din veldig godt.
Ha fortsatt en fin tirsdagskveld.
Klem fra Jeanette

Huset på Grønnmyra sa...

Nydelig blogg du har.
Likte grå fargen på veggen din veldig godt.
Ha fortsatt en fin tirsdagskveld.
Klem fra Jeanette

Grønsdal Gård sa...

Herlig ♥

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Jeanett! Koselig at du liker bloggen min, og at du synes gråfargen i stua er fin! Vi er fortsatt veldig fornøyde med den, og nå er det snart fire mnd siden vi malte. Ha en fin kveld du også! Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei GG;) Tusen takk, koselig å høre! Klem

Elin sa...

Kjempe flott blogg, mange flotte tips. Tenke å prøve meg på europlalle bord. Ha en fortsatt flott søndag.
Hilsen ELin