fredag 13. januar 2012

Prosjekt makeover; gutterom del 3

Ja, da er jeg ferdig med å male. Siste vegg ble tatt to strøk i dag, og nå er rommet ryddet og vasket, og en del av møblene er flyttet på plass. Riktig nok de gamle møblene, siden vi først skal på Ikea imorgen og handle nye. Listen er lang, og jeg gleder meg. Rommet er ganske tomt akkurat nå, da bord og stoler er tatt ut siden han er blitt for stor for dem, og alle lamper og hyller er tatt ned og skal erstattes med nye.

Jeg ble tidlig ferdig med malingen, men tiden gikk likevel! Timene går utrolig fort, når en skal både vaske, rydde, handle bursdagsgave og kake til mamma, hente i barnehagen, opp til mamma, hente på skolen, hente i barnehagen igjen, hjem og lage middag, osv osv. Så dermed blir bildene litt så som så ikveld, men jeg kan love at det kommer mange flere i løpet av helgen når alt er klart!

Jeg er fortsatt utrolig fornøyd med sengeteppe og puter, og heldigvis er storebror helt enig! Jeg var utrolig heldig i går og fant en lekker liftgardin i jeans stoff på Princess! Den er bare så fin, og passer rett inn i rommet til puter og alt. Hun som hjalp meg var akkurat like interiørinterressert som meg, så vi endte opp med å diskutere DIY prosjekter og bloggen min, og køen foran kassen ble nok litt preget av det tror jeg...Men utrolig hyggelig!! Jeg legger inn bilder av gardinen imorgen. 



Prosjekt makeover er ikke ferdig ennå, 
så følg med...

2 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Hei så koseslig det ser ut til å bli, fine farge valg. Flott teppe og puter (har den ene selv.)
Ikea tur på oss i morgen også,gleder meg.
Ha en fin fredags kveld

klem Anita

Grønsdal Gård sa...

Digger den fargen, altså! Kjempetøffe puter og sengeteppe. Kos dere på Ikea - der er det farlig! God helg!