lørdag 14. januar 2012

Happy Birthday to me...;)

Jepp...idag har jeg bursdag, og dagen startet kjempekoselig med tre små gutter som kom inn på soverommet med bursdagsgaver til mamma. Storebror hadde bestemt at mamma skulle få boller og melk også, for det likte jo julenissen; så da måtte mamma like det også. Som sagt; som gjort. Melk i lilla colaglass, for det var fiiiiinest.

Så kom gavedrysset, og for noen gaver!! Ble helt målløs jeg altså...

Kjempelekre boller fra Bruka Design, i hvitt med sølvskrift.

Helt utrolig flott. Og jeg er imponert over at mannen faktisk leser bloggen min! Må huske det til senere;)
De store bollene fikk jeg av mine to eldste barn, godis bollen fra vår yngste sønn, og snacks og dipp fra mamma og pappa. 


Med så flotte gaver måtte det ryddes plass i kjøkkenskapet, og bollene fra Bruka design passet fint inn til Green Gate koppene mine. 


Men om ikke det var nok, så kommer min kjære mann frem med denne flotte gaven; halsbånd og armbånd. Er det ikke bare utrolig flott! Blir helt rørt jeg altså...


Og...en skulle jo tro at dette for lengst var alt, for så flotte gaver; og så mange hadde jeg ikke håpet på engang. Men neida, det var en til....en stoooor en...

 ...og inni den lå denne fantastiske hvite jakken fra Marin Alpin! Å gurimalla, jeg ble helt skjelven jeg altså...



Etter frokost dro vi til Ikea og handlet møbler til gutterommet. Jeg hadde helt glemt hvordan lørdag er på Ikea, og hadde jeg kunnet kjøre med henger; så hadde jeg definitivt utsatt det til en hverdag. Riktig nok har de gratis utleie av henger som jo er flott, men de har kun seks, og ingen reservering. Tror sjelden jeg har handlet seng og bokhyller/hyller så fort! det var tre ledige da vi begynte å handle, en time etter var det kun èn igjen. Vi fikk den siste, og kom oss hjem med alt sammen. Jeg har allerede montert den ene hylla og satt ben på, og det ble kjempefint! Nå skal vi kose oss med kako med krem og se film, og så kommer et vennepar på pizza 
ikveld. For en fantastisk dag!!!!

Ha en fin kveld alle sammen!

6 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Gratulerer så mye med dagen!!!
Kjempeflotte gaver!
Høres ut som en super bursdag :)
Klem

adales verden sa...

Hipp hipp hurra for deg! Flotte gaver! Ha fortsatt gooooo bursdag;))

starsathome sa...

gratulerer så masse meddagen!
Flotte gaver til en flott dame=)
Bursdag er moro uansett om man er liten eller stor syns jeg,og ungene elsker jo å feire så da må man jo ikke skuffe dem,hihi!
God helg og klem fra meg

Trude`s hverdag sa...

Gratulerer med dagen og Såååå fine gaver du fikk:-)Klem Trude

Ingrid Louise sa...

Gratulerer så masse med dagen!!
Masse fint du har fått!!
Har også vært på Ikea i dag...så skjønner hva du mener...
Kos deg videre på bursdagen din!!
klm ingrid l

Trine sa...

Gratulerer med overstått bursdag:-)