onsdag 21. desember 2011

Snø!

Endelig kom snøen, og i akkurat passe mengde for min del. Nok til å dekke alt det grønne, til å gi trær og busker det flotte preget av jul og vinter, uten å måtte måke bilen ut imorges. Utrolig så flott og lyst allting blir med snøen, og det hadde vært så flott om den ble liggende til julaften! Dessverre er det meldt varmegrader imorgen og fremover, så det lille hvite blir nok borte etterhvert. 




Jeg listet meg ut tidlig imorges og tok litt bilder. Himmelen var knallblå uten skyer, og sola varm og sterk. Nydelig vintermorgen, og julestemningen kom med en gang.

I dag er siste dag i barnehage og skole, og nå gleder vi oss til rolige dager hjemme. Det meste er klart til jul, og jeg gleder meg til lange morgener i pysjen i sofaen, med kaffekoppen og puter og pledd, og tre små varme gutter i armkroken og på fanget.



Deilig med juleferie!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Så stemningsfullt, flott vinterbilde. Håper snøen blir liggende. God jul!