onsdag 14. desember 2011

Santa, dearest....Jim Shore

Hvem har ikke kommet over akkurat den ene julepynten, den som en bare vet at vil passe rett inn hjemme i stua, og som gir deg både julestemning og julefred ved bare å se på den.


Slik var det da jeg var innom en interiørbutikk her i byen, og kom over julenisser fra Jim Shore. Utrolig gøy, jeg visste ikke om at de ble solgt her engang. 
Den store nissen ble med hjem med en gang, og de to andre kom hjem dagen etter. 

Nissene er nok litt av den typen at enten så liker en de, eller så liker en de ikke. Jeg er fasinert av detaljene i dem; fargene og motivene i seg selv. 
Og så er de like fine bak også...
 
Noe må en jo kunne kose seg med når det pøsregner ute og vinden blåser.  


Ta en titt Her hvis du har lyst til å se flere nissefigurer fra Jim Shore...


Ha en fin kveld alle sammen!

6 kommentarer:

Grønsdal Gård sa...

Fy flate, den store var rålekker!!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei! Tusen takk, det var kjempekoselig å høre! Jeg liker også den best, og jeg gikk hjem med et stort smil om munnen den dagen!

Trude`s hverdag sa...

Tusen takk for koselige ord hos meg. Kjempefin blogg du har og WOW for et lekkert hus dere har :-) Legger meg til som følger og gleder meg å "besøke" deg igjen :-) Klem Trude

Anitas Interiør verden sa...

Kjempe lekkre var de ,kunne fint bodd hos meg :-))

Koselig med litt nisser i julen.
Ha en fin dag

Klem Anita

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Trude! Takk for kjempekoselig hilsen, og veldig artig at du vil følge meg videre! Det setter jeg pris på!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Anita! Tusen takk! Nisser hører jula til synes jeg;). Ha en fin dag!