søndag 11. desember 2011

Kongler og julekuler

God 3. søndag i advent! Håper dere har hatt en fin start på dagen dere også. Her har det vært en lang og koselig frokost i stua, tenning av adventstaken og nå ser guttene på film. Babyen sover, og det regner ute. En stille søndag så langt. Formen min er bedre for hver dag, og det er godt. 




Jeg synes det er koselig å pynte litt til jul hver dag, og i dag fant jeg faktisk et etasjefat i et skap som fikk litt stå med litt julepynt på stuebordet. 

Det ble litt koselig synes jeg. Jeg fant de fire emaljeskiltene til adventlysene i fjor ( utrolig hva en glemmer at man har), og de er så søte at de får pynte opp fatet de også.


Konglene har guttene mine tatt med inn i dag, og da må det jo pyntes med de også!

Sølv, rødt, natur og hvitt, - ganske fine farger sammen synes jeg! Og med litt naturfarger som hyssingen; så blir det litt ekstra koselig. Kjekt å kunne bruke ting på litt andre måter også. Etterhvert tenker jeg å flytte dette etasjefatet ut i gangen, men jeg må rydde plass på bordet der ute først. Så det får bli i morgen!

Ha en fortsatt rolig og koselig søndag alle sammen!

7 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Kjempekoselig pynt!
Skulle gjerne hatt litt mere plass jeg, for jeg har problemer med å få plassert ting..;)
Alltid gøy å pynte, og å finne på nye ting:)
Klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Mirjam! Så koselig å høre! Bare vent til drømmehuset står der, da får du sikkert mer enn nok plass til alt du har og går og drømmer om! Ha en super kveld, vi snakkes denne uka!
Klem!

Ann sa...

Hei. Takk for kosli kommentar i bloggen min. Ja syns det er litt kosli med pepperkakehus, så må liksom bare ha det. SÅ fin pynt du har. Stili med det etagefatet. Ha en fortsatt flott kveld. klem

Ann sa...

Hei. Takk for kosli kommentar i bloggen min. Syns det er så kosli med pepperkakehus, må bare ha hus, selv om ongene har blitt stor, derfor blir det heller ikke noe hus som er pyntet med gotterier. Så stili det etagefatet med pynten var. Ha en fortsatt flott kveld. klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei Ann! Så du postet flere kommentarer hos meg på en gang, men de var så koselige så jeg tok dem med;) Kjempekoselig at du fant veien inn hit til meg!

Anitas Interiør verden sa...

Heisan
Takker for hyggelig kommentar. Når det gjelder de faneknappene så må du gå inn på
utforming
Legg til gadget
Etiketter,,trykk på + og hak av for hvordan du vil ha det og lagre.

husk å skrive på etiketter nederst på hvert innlegg,så det legger seg på riktig plass.
Du kan videre gå inn på malutforming og redigere farge og tekst på dette :-)
Lykke til

Klem Anita

Guttemamma sa...

Så nydelig du har pyntet stettefatet ditt!! Takk for hilsen,gjett om jeg ble glad da jeg så kommentaren din om at jeg hadde vunnet..!! Har nemlig vært bortreist og ikke kunnet lese mail..
Klem♥