onsdag 2. november 2011

NiB...utfordring Soverom!

Da har jeg for første gang meldt meg på NiB`s utfordring, og denne gangen er tema " Soverom". Dette passet jo kjempebra, siden vi nettopp har pusset opp og malt soverommet vårt. 

Her er vårt bidrag!


Sengeteppe fra Living, puter og pledd fra KiD. 
Silkesjal fra FrejaDesign til pynt når det ikke er i bruk.




Blomster, lysestake og lys fra Lene Bjerre.
Det lille vinduet på soverommet har fått en frostet film fra Jeanne D`Arc istedet for gardin, mens det store har fått en grå liftgardin fra Hansen og Dysvik og hvite sidegardiner med blonder. 



Fargen på veggen er S5000N, malt med Jotun sense.




Den grå gardinen og den hvite puten med monogram er fra Hansen & Dysvik.

11 kommentarer:

Precious Home sa...

Koselig soverom!

Mamma til tre sa...

Hei! Tusen takk, det var koselig å høre! Ha en flott kveld videre!

Thelma Louise sa...

så lekkert, må si jeg blir mektig imponert...soverommet her er et kaos av rot.:))

Mamma til tre sa...

Tusen takk, så gøy at du likte soverommet vårt! Jeg pusset det opp alene som en overraskelse til mannen. Godt å ha et sted å kunne trekke seg litt tilbake og finne roen i en hektisk; men koselig hverdag med tre små! Ha en fin kveld!

www.ragnhild-lykke.blogspot.com sa...

Veldig flott, så flink du er! :)

Mamma til tre sa...

Hei Ragnhild! Tusen takk for koselig kommentar! Artig at du likte soverommet vårt;)

Anonym sa...

Utrolig lekkert. Nydelig soverom!

Marimor sa...

Nydelig soverom:)

Flott blogg du har:) her kommer jeg tilbake:)

Ha en fin helg!!

Klem Mari

Mamma til tre sa...

Hei Mari! Så koselig at du fant veien inn på min blogg! Takk for koselig kommentar, og jeg gleder meg til å se deg her igjen. Ha en flott helg!

Anonym sa...

Ett av de bedre soveromsvarianter jeg har sett! Igjen, mye bedr enn mer kjente bloggeres soverom :)
Du er dyktig!!!
Klem Fran :)

Mamma til tre sa...

Hei Fran! Tusen takk! Så utrolig koselig å høre! Setter veldig pris på tilbakemeldinger! Ha en fin dag videre!