lørdag 5. november 2011

En stille høstdag på sørlandet

I dag er det stille både ute og inne. 
Ute regner det, og alle er inne. Til og med naboens skjønne sorte katt som vi er heldige å få besøk av, har søkt ly i regnet. Her har to av våre tre barn fått vannkopper, og jeg har et snev av feber. Så her er det ro og fred, soving og stille timer. 

Vår mellomste sønn hadde vannkopper for to uker siden, så han er på handletur med pappa. Lekebutikken og en ny video, lørdagsgodt og noe spennende til middag. Jeg tar det med ro med kaffe og paracet nå mens to andre sover, og har ryddet litt her hjemme.

Jeg liker å flytte litt rundt på saker og ting, og dermed ble to lykter fra gangen oppe plassert ned i stua vår,og to gamle lykter fra stua har kommet ned i boden. Lyktene henger på hver sin side av døråpningen inn til kjøkkenet.Om en stund skal disse erstattes av lykter fra Riviera Maison.
Men inntil videre, er disse fine her synes jeg.


Minstemanns Baghera "gåfly" har kommet ned i stua, for nå er han stor nok til å bruke det. Jeg synes det er flott som dekorasjon også, så det er vel den av lekene hans som får stå fremme med et stort smil!

God helg!

5 kommentarer:

Anne-Kari sa...

Her er det også vannkopper, og en rolig helg :) Håper du snart føler deg bedre, vennen!

Mamma til tre sa...

Takk for det, vennen, og god bedring til dine også! Skal si det gikk fort, håper de får det mildere enn det minsten har fått det her. Det går bra med meg, paracet og ro og hvile; det ordner det meste! God helg!

Hanne sa...

Oj! Så stilig en gåbil! Kan godt forstå du vil ha den i stua ja. Litt finere enn Fisher Price sine kan en si;) Fargen på veggen er lekker, lurer på å prøve den ut selv også! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Jeg også liker det der flyet ;-), hilsen fadderen

Mamma til tre sa...

Hehe...tenkte det ja;). En ren innertier det der!