mandag 31. oktober 2011

Sjablonger

Jeg har vel vært litt engstelig for å bruke sjablonger, siden en må  male over hvis resultatet ikke blir som forventet. Derfor forsøkte jeg meg litt frem, og først ut var mormors gamle kiste. 


Jeg synes ofte store sjablonger kan være litt dyre, men denne kostet bare 30.- fra Panduro. Det går jo fint ann å lage sine egne sjablonger også, bare se på denne fine bloggen:


Det ble bra synes jeg, og da ville jeg prøve på slagbenken også, 
men da i en gråfarge...




Neste ut var gangen...



Det grå i stuen møter det grå i gangen;
over døren står det Bienvenu; velkommen.


Så langt er jeg veldig fornøyd med å bruke sjablonger, men det krever jo at en er litt mer gjennomtenkt på plasseringen, enn ved å bruke Wallstickers/Wallwords som en bare kan flytte på etter smak og behag. Men vi får se, det dukker nok opp flere etterhvert...

Ingen kommentarer: