lørdag 1. oktober 2011

Prosjekt makeover -et bildedryss


Da har jeg fått tatt de siste bildene fra soverommet. 
Vi er fortsatt utrolig fornøyde med alt sammen, 
og jeg er så glad for at det er gjort!


Blomster fra Lene Bjerre. Puter og chincillapledd fra Kid. 
Jeg liker å blande ulike tekstiler som er gode å ta på, 
så noen av putene er i fløyel, 
andre i silkelignende stoff, og noe i pels. 
Sjalet i strikk og silke er håndlaget og fra FrejaDesign. 
Det er så nydelig at når jeg ikke bruker det, 
så har jeg det liggende fremme til pynt. 


"Årstid"  lamper og sengetøy fra Ikea.

 









8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin det ble! Du er kjempeflink. Jeg er så fan av grått for tiden. Den senga fikk jeg lyst til å krype ned i. Har alltid hatt så lyst på mange puter i senga, men for meg har det blitt alt for mye pes å ta de opp og ned hver dag, også har jeg ingen steder å legge de, så de blir liggende på gulvet.

Peppes/Tonje

Anonym sa...

Lekkert!

Hilsen "supernova"

Mamma til tre sa...

Hei Peppes! Så artig at du likte rommet og fargen! Jeg er helt frelst i den jeg altså, så jeg har kjøpt 3 liter til som jeg vil bruke på ihvertfall en del av stua, kanskje som en fondvegg? Puter i senga er et "must"...utrolig deilig å krype nedi eller bare slenge seg litt i noen minutter og kjenne at en synker ned i masse mykt... Klart det er litt jobb å legge på plass, men jeg liker å ha det ryddig rundt meg, så jeg gjør gjerne den jobben. Jeg har de to Ektorp bromma fotskammlene for enden av sengen som jeg legger alt på. Jeg hadde ikke fått dem på plass da jeg tok bildene. Kan tro vi har sovet godt;)

Mamma til tre sa...

Hei Supernova! Takk for at du tok turen innom, og kjempekoselig at du likte rommet vårt!

Mirjam sa...

Dette ble skikkelig fint!! Du er flink :)

Mamma til tre sa...

Tusen takk, Mirjam! Koselig å høre. Er veldig fornøyd, til uka begynner prosjekt makeover stue!

Anonym sa...

Tester igjen ;)

Fin lyskrone! Og flott med større bilder ;)

klem fran

Mamma til tre sa...

Hei Fran, der er du jo!! Kjekt å se at det virket nå! Er jo så koselig å få kommentarer på bilder osv, så jeg er glad det virker fint nå!