lørdag 1. oktober 2011

Nye lysekroner til stua!

Nettbutikker er en flott ting...
og deilig å sitte og shoppe i stua i fred og ro ......

Vel...så mye ro en nå kan få med to gutter som leker Sabeltann rett ved siden av meg. Men heldigvis er jeg; som de fleste andre mammaer; utstyrt med "steng- ute-ubehagelige- lyder- tidlig- på- morgenen" genet, så det går bra.

To av disse er herved kjøpt og betalt, 
og kommer i posten i løpet av uka.

Lysekrone til 6 stearinlys, fra Chic Antique. Samme serie som den jeg har på kjøkkenet, men litt annerledes i utformingen.
Gleder meg som bare det til å få den på plass!! 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig fin! En slik har jeg faktisk lett etter, siden Landstil har vært utsolgt for de du har på kjøkkenet. Hvor fant du disse da? Var de i andre farger også slik som de andre?

Mirjam sa...

Denne kommer til å bli så fin hos dere :)
Gleder meg til å se!
Ha en flott dag :)

Mamma til tre sa...

Hei! Ja, du tror det? Håper det. Jeg flyttet den fra kjøkkenet inn i stua for å se, og det ble flott, så jeg håper det samme skjer når de kommer. Gleder meg veldig!

Mamma til tre sa...

Til anonym: tusen takk, koselig å høre. Jeg fant denne på solstrandinterior.no. De hadde den ihvertfall i koksgrå/sort, samme som Landstil hadde i en periode. Jeg bare googlet på lysekrone med prismer til stearinlys, og fikk opp flere treff. Lykke til!