fredag 28. oktober 2011

Hva gjør man med en hvit og kjedelig pipevegg....

Den setter man Wallstickers på! 
I går var jeg en tur i byen og kom over en flott Wallsticker i grått! Den fikk bli med hjem, og en ellers hvit og kjedelig pipevegg har blitt riktig så lekker...


Wallstickeren kjøpte jeg på Kenza.


Jeg synes dette passet inn i resten av stuen, og gråfargen gikk fint mot veggfargen. Jeg var glad for å finne en i grått, da det kan virke som om mange ferdiglagede stickere er i sort, og det ville bli litt "hardt" mot de varme veggene!

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint! Ble skikkelig flott! Kanskje noe jeg skal kopiere til vår pipe? Som også er ganske kjedelig og hvit...:)

Mamma til tre sa...

Hei! Tusen takk, det var koselig å høre! Lykke til med ditt prosjekt!

Ragnhild sa...

Så koselig blogg du har, har lagt deg til jeg skjønner du! ;) Dette var en god ide til min kjedelige hvite pipevegg i entreen også! Takk for tips! Ha en flott uke!