onsdag 5. oktober 2011

Da er lysekronene endelig på plass!

Og jeg er utrolig godt fornøyd. Synes det ble vakkert. Akkurat passe med pynt, nok til at det er fint å se på, uten at det blir for mye. 


Lysekronene er fra Chic Antique 
og er kjøpt hos http://solstrandinterior.no


For de av dere som har lest kjøkkentråden min, så ser dere kanskje at lysekronen der er helt lik disse. Det viser seg at bildet nettbutikken hadde var av en utgått modell, og at dette er den nye. For meg gjør det ingenting, da jeg har åpen løsning med franske dører mellom kjøkken og stue. 
Like lysekroner bidrar dermed til å gi en helhet. 
Men som "plaster på såret" fikk jeg en rabattkode, 
så da blir det kanskje litt mer shopping likevel!



 Lys fra Lene Bjerre. Utrolig flotte og dekorative i seg selv, 
og så soter de svært lite, som er praktisk med hvite tak
De er kjøpt på Fargerike, og lysestakene er fra Ikea.


Jeg fikk også et par gaver i går fra nettbutikken hvor jeg handlet lysekronene! De lå i esken, kan tro jeg ble overrasket da jeg så dem! En kjempesøt karaffel med lokk, og kort fra House Doctor!

"Freebees are always welcome"!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Herlighet for en utrolig flott blogg du har! Det er jo som om å se rett inn i et interiørblad! Nydelige ting, flott sammensatt og estestisk vakkert! Her kunne jeg glatt ha flyttet rett inn. Rett og slett bare smakfullt og lekkert! Hilsen Hanne

Anonym sa...

Så flott det ble! Synes den lysekronen var kjempefin på kjøkkenet, men skal si den ble flott i stua også! Du er jammen flink til å sette ting sammen, og få det stilig og koselig! Ha en fin dag!

Anonym sa...

Kjempefint hus du har, liker stilen din veldig godt, men er dessverre for romantisk til at min samboer liker den.

Anonym sa...

Kjempefint! Og samme lysekrone er nå på vei til meg! Takk for inspirasjon!

Mamma til tre sa...

Tusen takk for kjempekoselige kommentarer! Så koselig å høre at bloggen min faller i smak, og selvfølgelig alltid moro å høre at andre liker stilen / hvordan vi har det hjemme hos oss. Mht romantisk stil...ja, jeg har nok det, men jeg er bevisst på at dette huset også rommer en mann, så her er det ikke blonder og slike ting som dominerer. Ting jeg kjøper inn er ting jeg vet han liker, og farger han liker. Det var jo mye pga han at soverommet ble malt også, for å gjøre det litt mer maskulint, i tillegg til at mykheten ble bevart i pynt og puter. Litt for enhver smak;)

mirjamsdrøm sa...

Det ble kjempeflott!! Gleder meg til å komme å se "live" på tirsdag :)

Mamma til tre sa...

Hei Mirjam! Ja, det blir gøy å høre hva alle synes! De aller fleste har jo ikke vært her før, så det skal bli artig å vise frem huset! Gleder meg til en kveld med interiør, prating og kaffe med gode venner og kolleger!