søndag 9. oktober 2011

Bilder fra stua og siste handletur!

Jeg må visst bare holde meg hjemme. Kun levere i barnehage og skole, og gå på jobb. For uansett hvor jeg går, så kan jeg være sikker på at jeg finner noe til huset. Noe som hadde passet helt perfekt, som jeg ikke har kjøpt før pga prisen, og som selvfølgelig er på salg....når jeg ikke har beregnet å handle noe som helst. 

Og slik var det igjen. På vei for å hente en fargeprøve til stua, kom jeg over det som ville være det perfekte teppet til stua. 
Grått og hvitt SilverWhite flossteppe. Og perfekt var det. 
Faktisk så perfekt at vi endte opp med to...!!

Så her er et aldri så lite bilderas fra stua, med nye tepper!



Sofagruppen med nytt teppe. 
Deilig mykt under føttene, og gjorde det mye mer koselig i stua!




Nydelig Erica lyng. 
Lyng om høsten er nydelig både inne og ute, 
og denne var vi så heldige å få i gave igår.


SilverWhite Floss, 1.60 x 2.30

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine tepper! Kan godt forstå du synes de ville passe godt inn ja! Står fint mot både veggfarge og interiør. Lekkert!

Anonym sa...

Det ble skikkelig fint! Tenkt på slike tepper jeg også. Kos deg i stua! Hilsen Hanne

Anonym sa...

Nååå, disse teppene var fine altså!!! Kjempekoselig!!

Klem fran :)

Mamma til tre sa...

Hei Fran! Tusen takk, det var kjempekoselig å høre!

Mamma til tre sa...

Hei Hanne! Tusen takk for koselig tilbakemelding! Og kose oss...det kan du tro vi gjør! Ha en fin dag!

Mamma til tre sa...

Til anonym: så koselig en kommentar! vi synes også at teppet passet godt inn i alt og gav det en helhet på en måte, men det er jo ekstra artig når noen "utenfor" synes det samme. Ha en fin dag!

Anonym sa...

Kjempefine! Ser lune og gode ut samtidig som de har en pen og ren farge. Vel verdt å kjempe for:)

Peppes

Mamma til tre sa...

Hei Peppes! Tusen takk, kjempegøy å høre! Ja, de er rene i fargen, litt mot det kjølige/kalde, og det passer veldig godt inn med resten av detaljene, spesielt siden jeg har innført litt sølv i dekoren. Så artig at du likte dem, da skjønner du at jeg jobbet litt for å få dem ja;)

mirjamsdrøm sa...

Så det ble tepper :)
Har visst gått glipp av dette innlegget, og var egentlig på vei til å melde deg å spørre ;)
Det ble skikkelig fint!
Ses imorra:-)

Mamma til tre sa...

Hei Mirjan;) hehe..ivrig blogger jeg vettdu, det ble to innlegg samme dag, og da havnet teppene nederst;). Joda, det ble faktisk to tepper, og vi er forstsatt veldig fornøyde. Vi sees imorgen, gleder meg!