fredag 30. september 2011

Prosjekt makeover soverom er ferdig!

...og for dere som vil se.....
...så kommer det et aldri så lite bilderas! 
Jeg kan røpe at mannen min var veldig godt fornøyd, 
med både pynt og fargevalg! 

Fargen er S5000, og forøvrig samme farge som gangen i "Herskapelig på 65 m2" i siste Vakre Hjem. Tok kontakt med redaksjonen og fikk fargekoden da jeg tenkte på den til stua, og tilfeldigvis var det samme kode jeg allerede hadde valgt. Artig!

Det kommer mer fra resten av rommet imorgen!


Lys, lysestake og blomster fra Lene Bjerre...





Gardinene fra Hansen og Dysvik. 
To hvite puter med samme monogram er på vei i posten!




Jeg er litt usikker påom jeg skal legge en avstiver i enden av denne gardinen så den blir rett slik som den så ut i et par innlegg tidligere i bloggen, eller om den skal være slik. Får vel prøve meg frem!




Ha en fortsatt kjempefin kveld!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig, utrolig lekkert! Og Lene Bjerre produktene er jo bare vakre. Synes blomstene var flotte mot veggfargen. Takk for titten!

Anonym sa...

Kjempefint! Tenker mannen ble fornøyd ja..hehe;)

Anonym sa...

Gleder meg til å se resten av rommet imorgen! Det ble skikkelig fint! Du er jammen flink som har klart dette alene altså! Ha en flott kveld videre, og sov godt i ditt lekre soverom! Hilsen Hanne

Mamma til tre sa...

Så gøy å få tre kommentarer så fort! Tusen takk alle sammen! Jeg er veldig fornøyd med rommet, faktisk har jeg ikke lyst til å gå ut derfra. Det må vel kalles vellykket! Igår kveld gikk jeg og la meg tidlig, og kose meg med å titte på det nye rommet og lese siste Vakre Hjem. I dag skal jeg prøve å få lagt ut bilder av sengen m.m., så sant vi når det innen Dyreparken;). Takk for ros ang. pynten, Lene Bjerre er en av mine favoritter, og da jeg kom over dette her måtte det bare bli med hjem!
Ha en fin dag!