onsdag 28. september 2011

Prosjekt makeover; da er jeg igang..

Da er jeg igang..og det med en helt annen gråfarge enn den jeg hadde bestemt meg for. På vei inn til Fargerike idag med fargeprøven i hånden; treffer morgensola fargeprøven og den ser plutselig grønnaktig ut! Jeg er absolutt ikke glad i grønt i annet enn planter, 
så da dette ble bekreftet av selgeren, ja da ble det en ny farge. 

Hun spurte om jeg hadde mye tekstiler osv i grått, og jeg ble da anbefalt å velge en ren gråfarge. 
Det gjorde jeg ut fra magefølelsen uten å se den i rommet,
men den er bare fantastisk! 
Det kommer flere bilder etterhvert som rommet blir mer ferdig!

Her er litt "før" og "under" bilder... 

Soverommet slik det var i går...

Vi var egentlig godt fornøyde med det gamle soverommet, 
men følte for å fornye det litt..


Og slik er det idag...
 Ny farge møter gammel..


Måtte henge opp gardinene for å se kontrasten. Fint med grått mot alt det hvite. Idag kom liftgardinen til posthuset, 
gleder meg til å hente den.


Den ene veggen ferdig med ett strøk..
Ble utrolig lekkert synes jeg.

 Lyktene kom bedre frem nå synes jeg, og det samme med de hvite gardinstengene. alt av detaljer i rommet ble mye mer synlig.
Jeg gleder meg til jeg er ferdig og kan begynne å pynte!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ utrolig fint, og for en forskjell!! Jeg synes det så ut til at rommet var fint før også, men skal si det ble flott med grått som kontrast mot det hvite! Lekkert! Gleder meg til å se alt ferdig!

Anonym sa...

Kjempelekkert! Er utrolig glad i gråfarger selv, og denne var veldig fin. Har du fargenummeret? Hvordan var det å male med Sense maling? Tørket den veldig fort eller? Er den så luktsvak som reklamen sier?