torsdag 1. september 2011

Peiskos i høstmørket..

Høsten er på vei, nå er det september.
Ennå er det litt for varmt til at en kan tenne i peisen,
men en kan jo ha litt peiskos likevel..

Gleder meg til mørke høstkvelder med vinden som 
blåser utenfor, regn mot vinduet, sprakende ved i peisen 
og et glass rødvin med min kjære. Deilig! 

Drømmepeisen fikk plass i stua da vi tegnet huset, 
og her har vi hatt mange koselige stunder alle sammen.
Roger Pearson modell "Classic" stor, med
hvit luxus estremos marmor på topp, - og bunnhylle, og 
rundt innsatsen; en Dovre Panorama 2000CB.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk peis, akkurat en slik jeg går og drømmer om. Rødvin og lammeskinnspledd og peiskos...jatakk;)!

Lydia sa...

Hei, kjempe fin peis:)
Jeg lurte bare på hvor mye det kostet for installasjonen og hvem som installerte den?

Notre de Maison sa...

Hei! Husker ikke hva vi betalte du, men det var Grimstsd Varmesenter som solgte oss denne peisen. Koselig at du liker den! Min drømmepeis:). Dette er en Roger Pearson peis med luxus estremos marmor. Den måtte bestilles- er ikke lagervare. Du bør ta kontakt med en leverandør i nærheten av deg og spørre:). Kos deg i førjulstida!