fredag 16. september 2011

Hurra for bruktbutikker!

Fikk så lyst til å vise en flott stol jeg fant på en bruktbutikk! Betalte bare 50.-kr for den, og ble enda mer fornøyd da jeg så en lik stol avbildet i en reportasje i Vakre Hjem rett etterpå!
Kjempegøy å finne slike vakre ting, og bruke dem hjemme! 

Denne har hatt plass både på verandaen og soverommet vårt, 
men akkurat nå står den i stua. 
Jeg har latt den stå ute i sola for å bleke den litt, 
og få en litt mer naturlig patina. Ble fint, synes jeg.


Vakre detaljer...

Stolen har fått en grå sittepute i pels, med pynteputer fra KiD, 
og pledd fra Fargerike.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker stol, kjempefin. Utrolig som du sier hva folk ikke vil ha lenger! Denne kunne jeg godt tenkt meg selv!

Anonym sa...

Så rart at de nyere innleggene dine ikke vises på NiB? der står jo bare denne, men du har jo postet så mange andre fine bilder, det er jo synd at de ikke blir sett så ofte som de kunne. Nydelig blogg.

Anonym sa...

Flotte bilder! Kjenner hvilepulsen senker seg, og jeg kunne godt tenke meg å sitte i den stolen der ja.. Ser deilig myk ut med pelspute. Er det kanin? Grått er en fin farge på høsten, og putene er kjempefine. Samme som du har i sofaen? Ha en fin kveld!

Mamma til tre sa...

Oj! Dette var koselig, hele tre kommentarer på rappen! Tusen takk, koselig at dere likte bildene jeg har i bloggen min! Grått er en farge jeg synes er vakker, fordi den bringer frem konturer og kontraster så bra. Stolen er god å sitte i ja, men nå som den står i stua er den mest til pynt.

Du som lurte på putene; ja, det er samme som i sofaen. Artig at du la merke til det, og koselig at du følger med bloggen! Ha en fin kveld videre alle tre;)

Mamma til tre sa...

Du som lurer på NiB. Jeg har sett det elv ogås, og kommentert det til de som driver NiB. De finner ikke ut av det. De har forsøkt å legge inn linken til siden min igjen, men den poster bare med gammel info. Så, jeg får håpe det begynner å virke snart, for det er jo litt trist å lage blogginnlegg som ikke blir sett. En bruker jo litt tid på dette tross alt, og jeg har jo lyst til å vise resultatet;) Du får følge med meg da vettdu, så vet jeg at ihvertfall èn leser det jeg legger ut!