lørdag 3. september 2011

Ukeslutt, og formen ikke helt på topp.

..men det har vært en fin uke...

Deilig å komme tilbake i jobb, en koselig lunsj med gode venninner,
kjærlighetsgave fra mannen min ( og ja, bilde kommer senere...), 
og koselige dager med guttene.

Lørdag og helg, men ikke helt den avsluttningen jeg hadde sett for meg. Ikke helt i form i dag, fryser og varm på en gang, en solid hodepine, men med paracet så går det meste bra!  

Godt jeg kan ta det med ro og slappe av inne i dag!
Guttene skal i bursdag, de gleder seg veldig.

Denne nydelige gipsfiguren
fant jeg tidligere i uka...


"Madonna med barn", fra Jeanne D`Arc


Husk å ta vare på dagene og øyeblikkene som kommer, 
tiden går fort...

"Alle disse dagene som kom og gikk,
ikke visste jeg at de var livet..."
                                                                       Sødergren

Ha en fin helg; den første i september!


1 kommentar:

Anonym sa...

God bedring!