torsdag 22. september 2011

Et deilig, mykt impulskjøp...

Ja, det var akkurat det det var. Et rent impulskjøp...og for et kjøp! Var ute og gikk tur med minstemann i dag, og kom over en butikk som selger klær fra Name It. Av erfaring vet jeg at dette er et veldig godt merke, og da jeg så denne dressen i ren ull....
..ja,- da var jeg solgt, og dressen også.

Nå har denne deilige dressen i ull kommet hjem, og det var synd de ikke hadde flere igjen i brunt/hvitt, for da hadde den også fått ny adresse.....her.

Om ikke lenge kommer guttene hjem, 
og da skal lille gutt ha på denne.  
Gleder meg til å se han i den!


Nydelig.......og deilig myk!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig..tenker den blir søt på en liten baby!

Anonym sa...

Hei! Ja, denne er kjempefin, og veldig praktisk. har selv kjøpt den til datteren min, men i jentefarger da. veldig søt er den. Det er gensere i samme serie også. veldig fine. Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Kjempefin ulldress!