mandag 15. august 2011

Tidlig morgen...

...og alt er stille. Vel nesten. Minstemann ligger på teppet og småpludrer med seg selv, ruller rundt og leker med bitelekene. Tenner er på vei..stakkars liten. Ellers sover alle, og ingen listende barneføtter er å høre riktig ennå. 

Kaffekoppen er deilig varm, stearinlyset tent, og jeg har litt tid for meg selv før dagen innhenter meg og alle mine gjøremål.
Gikk litt rundt med kameraet og kaffekoppen imorges, og her er litt bilder fra hjemmet vårt:
                                                           
     Litt fra gangen vår..

Planten i hjørnet var en utstillingsmodell i en blomsterbutikk, men jeg synes den var så fin at jeg spurte om å få kjøpe den. Det jeg ikke hadde tenkt på var jo at den skulle inn i bilen.. 
To timer og betalt frakt senere stod den i gangen, og jeg er fortsatt kjempefornøyd tre år etter.
                                                        

   Nattbordet fra IKEA ble et fint entrebord, 
 og passet til benken jeg fant på Fargerike.

                           "Today is a gift, that it why we call it the present.."

                               Denne engelen fant jeg i en blomsterbutikk, 
                                 og klarte ikke glemme den. 
                          Den betyr noe helt spesielt for meg.

                                       Kranser er utrolig dekorativt synes jeg, 
                                   spesielt i naturmaterialer...
                     og med litt zink, så passer det liksom sammen.

5 kommentarer:

mirjam sa...

Du er så flink til å få det fint Gry!! :)

Mamma til tre sa...

Tusen takk, Mirjam! Så koselig å høre, og kjempekjekt at du la igjen en kommentar!

Anne-Kari sa...

Så flott blogg vennen! Her skal jeg jammen meg følge med :)
Stor klem fra meg :)

Mamma til tre sa...

Så koselig!Spennende dette her, alt er jo nytt, - men veldig artig!

Anonym sa...

Så gøy, Gry. Gratulerer med ny blogg. Dette skal bli spennende. Gleder meg til å følge med.
Kos fra Sissel