mandag 22. august 2011

Grå, blanke, store, små, og noen med klare steiner på..

Joda, her har jeg vært på putesalg på KiD...og det helt spontant! Endte opp med ikke mindre enn 8 puter i diverse størrelser og former, og et nytt grått chinchillapledd..
Det er jo sååå mykt og deilig å krype inn i..
Var spent på hva mannen ville si da han kom hjem, men han var veldig fornøyd, og likte alle sammen! Heldigvis!

Jeg har ønsket meg nye puter lenge, og da vi fikk ny sofa fra Living på reklamasjon, så fikk jeg ikke akkurat mindre lyst til å bytte ut litt.

Måtte jo ta noen bilder...så her kommer et par fra stua..


 Sofaen er i mørkegrått, litt stripete stoff. 
Vendbare puter, og deilig å sitte. Praktisk med tre små.
Speilet var en bursdagsgave fra mine foreldre.
 



Mht putene så ble det to av de store, 
og to av hver av de små på dette bildet. 
Den smale puten har blanke stener på seg.










Falt helt for denne her jeg altså...




Disse er også kjempefine synes jeg. De store fanger lyset helt forskjellig,
på tross av at de er samme type pute. 





4 kommentarer:

Anonym sa...

Ah,det ble fint altså. Jeg elsker nye sofaputer! Kan jo forandre en hel stue bare med nye puter.

Digger forresten at du skriver hvor du har kjøpt tingene dine! Gleder meg til å følge deg framover:)

Hilsen Peppes

Randi sa...

Så fint det ble med fornyelse i sofaen :) Du er heldig som har stoffsofa altså. Vi har skinn så her fyker putene bare rundt over alt. Alt for glatt!

Sånn speil har vi også, bare i hvitt. Er veldigveldigveldig glad i det altså :)

Ha en fin dag!

Mamma til tre sa...

Så koselig å høre Peppes! Jeg synes selv det er veldig greit å lese i andre blogger og blader osv hvor ting er kjøpt, så da gjør jeg det her også. Var faktisk litt overrasket over at jeg husket såpass mye..du vet, ammetåka..hehe..

Mamma til tre sa...

Hei Randi! Huff ja, skinn...Det var det vi hadde før, som vi endte opp med å reklamere på. De ble ikke fine etter en stund, og varte faktisk bare fem år. Har jo alltid trodd skinn var det mest praktiske med barn, men aldri mer.. Kjekt at du likte putene!